החל משפטו של ד"ר שיבר



ד"ר שמעון שיבר, המואשם בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית.

לאחר דחיות רבות התקיימה הקראת כתב האישום שהוגש נגד ד"ר שמעון שיבר, המואשם בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית. שיבר כפר בהאשמות המיוחסות לו המשך המשפט נקבע לאפריל 2010

יצאו לדרך: כשמונה חודשים חלפו מאז חודש מארס, שבו הוגש כתב אישום כנגד ד"ר שמעון שיבר, מנהלו לשעבר של תיכון ה"עמית עמל" בראשל"צ, ועד לפתיחת משפטו בשבוע שעבר. כתב האישום מורכב מתלונותיהן של שלוש נשים, כולן עובדות בתיכון, ותלונה נוספת שהוגשה בשם תלמידה קטינה מהתיכון. הפרשה נחשפה לראשונה בעיתון "ידיעות ראשון" וב-mynet. לבית המשפט הגיעה אחת המתלוננות, מלווה בעו"ד יוסי פאר, המייצג אותה.

לאחר הגשת כתב האישום היו מספר רב של בקשות לדחיית הקראתו, חלקן הוגשו מטעמו של עו"ד לוליק אסל, סנגורו של שיבר. בדחייה האחרונה, שנעשתה בשל אילוצי השופט אברהם היימן, נקבע כי לא יאושרו דחיות נוספות וההקראה נקבעה ליום רביעי שעבר ב־10:30.

ובכל זאת החל הדיון באיחור של חמש שעות, מכיוון שלעו"ד אסל תוכנן בו בזמן משפט אחר בפתח תקווה. רק ב־15:30 נערכה ההקראה, לאחר שהשופט היימן המתין זמן ממושך במיוחד לשובם של הנאשם ועורך דינו.

צפוי, שיבר כפר באשמה. בסוף ההקראה נקבעו תאריכים חדשים להקראת הוכחות, מה שלא מנע מעו"ד אסל לבקש כבר כעת דחיות נוספות. הדיון הראשון נקבע לסוף אפריל 2010, למעלה משנה לאחר שהוגש כתב האישום.

מקורבים לשיבר מוסרים כי הוא עסוק בימים אלו בענייני אופרה כשמידי פעם הוא אף מרצה לסטודנטים שמתעניינים בנושא. לבית המשפט הוא הגיע בהיעדר אשתו ונראה כמי שההאשמות נגדו אינן מכבידות עליו.

עו"ד לוליק אסל אמר השבוע כי שיבר בטוח בחפותו והוא אף חש מחוזק לקראת המשך ההליך המשפטי, העלול להימשך עוד חודשים ארוכים. 

קרדיט: רותם גביש, גיל סימה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה