תכנון המטבח וכל הטיפים שלא מספרים לכם על מוצרי חשמל



מזל טוב! החלטתם לרענן את המטבח עם כמה מוצרי חשמל חדשים. אין כמו להתחדש במכשירים הכי שימושיים בבית. בעבר, מיקרוגל ושאר המכשירים היוו פריט פונקציונלי נטו והמראה שלהם אופיין בהתאם. כיום, מכשירי החשמל השונים נהנים מעיצוב חדשני ומפתה שעוזר לשדרג את המטבח ולהעניק לו מראה מודרני ומרהיב, לצד הפונקציונליות. אבל רגע לפני שאתם עושים את השינוי, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת ויש כמה טיפים שיהפכו את כל חווית הקניה למוצלחת הרבה יותר.

 

מיקרוגל מומלץ לרכישה

המיקרוגל הוא אחד המכשירים שהכי סובלים ממחסור בתשומת לב. מתייחסים אליו כאל אמצעי להפשרה או חימום של מזון, מבלי לתת את הדעת לחשיבות הרבה שיש לו. האמת היא, שמיקרוגל הוא הרבה יותר מזה והוא חשוב במיוחד משום שהוא עשוי לסייע לכם משמעותית בשדרוג אורח החיים שלכם. מיקרוגל מומלץ הוא כזה שכולל מספר תכניות לחימום מדויק של סוגי מזון שונים וכמובן יכולת לחמם אוכל ואפילו לבשל או לצלות אותו במהירות, מבלי לפגום בטעם או במרקם שלו.

התכונה הזו חשובה במיוחד לנוכח אורח החיים המהיר של רובנו, הדורש מינימום התעסקות ומקסימום איכות. לחברת סמסונג לדוגמה יש לא פחות מ 12 דגמים של מיקרוגל, שלכל אחד מהם פונקציות ייחודיות לו שחשוב שתכירו ותבדקו לפני הרכישה. המספר הרב של הדגמים הוא מה שמביא אותנו לטיפ נוסף, שכל מי שמחדש את המטבח צריך להכיר.

מוצרי חשמל חדשים הם אלמנט שדורש תכנון מקדים

בין שאתם רוכשים כיריים חשמליים, תנור משוכלל או מיקסר עוצמתי – פנו את הזמן ואת המשאבים הדרושים לתכנון השמת המכשירים במטבח. הדבר המאכזב ביותר שיש הוא לרכוש מוצר חדש, להתרגש להתקין אותו ואז לגלות שיכול להיות שמדובר בכיריים שתמיד חלמתן עליהן, אבל למטבח שלכם הם לא מתאימים. לכן, לפני רכישת מוצרי חשמל חשוב לקחת מידות ולתכנן היטב היכן הם ימוקמו.

מיקרוגל מומלץ ונוצץ של סמסונג למשל, הוא חלק מקולקציה של דגמים בגדלים משתנים וייתכן שיתאימו למטבח אחר אך במטבח שלכם לא יהיה להם מקום. בנוסף יש לקחת בחשבון את כיוון פתיחת הדלת והמרחב שאתם זקוקים לו על-מנת לפתוח אותה לרווחה ולהוציא את המזון באופן הבטוח והנוח ביותר שיש.

לרוב סוגי המיקרוגל יש דלת שנפתחת באופן מאוזן ולצד שמאל, אך ישנם גם סוגי מיקרוגל בעלי דלת עם פתיחה מאונכת, בדומה לתנור. זכרו שמזון שיוצא מהמיקרוגל הוא חם מאוד ולפעמים אפילו רותח ולכן כל סביבת המיקרוגל צריכה להתאים להתנהלות בטיחותית ולספק מרחב לתנועה ולהנחת המזון. אותו כלל תקף גם לכיריים חשמליים, תנור, מכונת קפה וכל מוצר חשמלי הדורש תפעול בטיחותי ונוח.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה