מצאנו שיטת טיפול באנטי אייג'ינג שמשנה את כללי המשחק!



הרצון לעצור את שעון הזמן, ככל הנראה קיים בכולנו. הימים עוברים, שבועות חולפים ומבלי שאנחנו שמים לב, שוב התחלפה לה ספרה בגיל שלנו ובלוח השנה. בעוד שבמקרים רבים הראש נשאר צעיר, הגוף לא בדיוק עמיד מפני שעון החול, וסימני התבגרות והזדקנות מתחילים לאט לאט להופיע.

 

אנטי איג'יינג הוא מאותם תחומים שנכנסו לחיינו בסערה במטרה לעזור לנו להאט את ההזדקנות למצק את הקמטים ולהפוך את העור שלנו לצעיר ובריא יותר. במשך השנים יצא לנו להכיר לא מעט טיפולים. משחות לאנטי אייג'ינג, קרמים הזרקות ועוד. בעוד שלא מעט מאותם טיפולים מבטיחים ולא מקיימים, או מקיימים אבל במחיר פולשני וכואב, תמיד קיים הרצון למצוא שיטה שתספק תוצאות מצד אחד וטיפול נעים ואיכותי מצד שני.

ועכשיו, סוף סוף מצאנו

תחום היופי והקוסמטיקה, הוא תחום שכל הזמן דואג לחדש, לספק מוצרים חדשים ושיטות טיפול שיביאו לתוצאות הרצויות. בעזרת הקדמה והטכנולוגיה, מוצרים ומכשירים חדשים נולדים ולשמחתנו, מצאנו מכשיר מהפכני שמצליח להגיע למטרה המיוחלת.

בקליניקת Fixcare שבראשון לציון, עושים שימוש במכשיר חדשני ומדהים שמשלב בין 2 טכנולוגיות, שלרוב עובדות בנפרד. השילוב בין השתיים מספק טיפול איכותי ותוצאה לא פחות ממדהימה. המכשיר פועל באמצעות טכנולוגיית IPL (לייזר) ו RF (גלי רדיו).

 

מכשיר מהפכני שמספק תוצאות

כאשר שאלנו את טניה בוצ׳רוב, בעלת הקליניקה על תוצאות המכשיר, היא היתה מלאת שבחים וסיפרה לנו כי טיפול בשיטה הזאת, ממש משנה ללקוחות את החיים.

טניה, שברשותה גם תואר ND, הוסיפה שאף על פי שלא מדובר על מכשיר קסמים שפותר את כל הבעיות בטיפול אחד, הוא ללא ספק מספק מראה טבעי, הרגשה מדהימה והלקוחות יוצאת מפיקס קר ומרגישות כאילו לא עברו טיפול.

בתחום בו לא מעט טיפולים יכולים לגרום לתחושה לא נעימה, כיף לראות את המטופלות מסיימות טיפול וממשיכות לעיסוקיהן בצורה טבעית.

טיפול באמצעות מכשיר זה מומלץ לכל אישה שלא אוהבת הזרקות. העור נראה הרבה יותר צעיר, ומיצוק הקמטים, קטנים וגדולים כאחד מתבצע בצורה מושלמת.

מבדיקות נוספות והשוואות שאנו ערכנו, התגלה כי מעבר ליתרונות הטכניים יותר של טיפולי אנטי אייג׳ינג בגישה הזאת, מדובר גם בטיפול שהוא חסכוני יותר מבחינה כלכלית מאשר טיפול בהזרקה למשל. סדרת הזרקות היא כפי שאתם בוודאי יודעים איננה זולה. לעומת זאת, עלות סדרת טיפולים באמצעות המכשיר תהיה זולה יותר מסדרת הזרקות בטווח הארוך.

כמובן שכמו כל טיפול שאמור לספק תוצאות לטווח הארוך, חשוב מאוד להקפיד על התמדה. בתחום שכל הזמן משתכלל מדובר בהחלט בטיפול נעים ויעיל עם תוצאות. והכי חשוב? תחושה, עוזר לקבל תחושה פנימית טובה יותר.

לפרטים נוספים ניתן ללחוץ כאן

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה