קייטרינג כשר לפסח- איפה מזמינים מנות אוכל מוכן ומתי הזמן הטוב ביותר לעשות זאת?



בלי לשים לב אנחנו מתקרבים לפסח וההכנות לארוחות החג מתחילות לאט לאט. עוד לא התאוששנו מראש השנה, עוד לא הספקנו להוריד את הקלוריות שצברנו בחנוכה מהסופגניות והנה אנחנו כבר צריכים לחשוב על ארוחת החג שנכין בליל הסדר.

 

השאלה היא, למה שנעבוד קשה? הרי בפסח נהוג לומר שיצאנו מעבדות לחירות, אז מדוע שלא נאשש זאת וננוח כל החג? בוודאי אם אנחנו רוצים לארח בליל הסדר את כל המשפחה, זו המצומצמת וזו המורחבת.

בשביל שנוכל לנוח בחג ולא נצטרך לעבוד קשה, מה שעלינו לעשות זה להזמין שירות של קייטרינג כשר לפסח.

בצורה כזו, אנחנו לא נצטרך להכין שום דבר, פשוט הכל יסופק לנו על ידי החברה בהתאם להזמנה שלנו. כעת עלינו רק לשאול מספר שאלות או קושיות כיאה לפסח, למה זה טוב עבורנו, מתי זה נכון להזמין, מה עלינו להזמין וכמובן אצל מי עלינו להזמין.

למה זה נכון להזמין שירותי קייטרינג כשר לפסח

נכון שבפסח נהוג לערוך ארוחות ליל סדר גדולות והמנהג הוא שהמארחים הם אלה שמכינים את האוכל, עם עזרה מהאורחים שמביאים גם דברים משלהם, אך כפי שאמרנו קודם לכן, אין שום סיבה שתעבדו קשה מדי. גם כך, סביר להניח, שארוחת החג תהיה עמוסה ותהיה לכם לא מעט עבודה באירוח, אז אין שום סיבה שתצטרכו להתחיל ולעבוד כמה ימים מראש על האוכל.

כשאתם מזמינים שירותי קייטרינג כשר, אתם גם מאפשרים לאורחים שלכם ולכם, ליהנות מאוכל איכותי של שף, תפריט מיוחד, וכך אתם חוגגים את ליל הסדר בצורה יפה וטעימה.

מתי נכון מצידכם להזמין קייטרינג לפסח?

הכוונה בשאלה זו היא, מתי יהיה נכון מצידכם לפנות לחברת הקייטרינג. התשובה היא כמה שיותר מוקדם. אנחנו נמצאים חודשיים שלוש לפני פסח, אתם צריכים לקחת בחשבון, שאתם לא היחידים שפונים אל החברה, סביר להניח שכבר עכשיו היא עמוסה בפניות ולכן מומלץ מאוד לא לחכות עם זה.

בדיוק כמו שבאירועים חגיגיים או בחגים אחרים, נוצרים עומסים ועל כן יש להזמין חברות קייטרינג כמה שבועות או חודשים מראש, כך גם במקרה של פסח. תזכרו שלא מעט ישראלים מעדיפים היום להכין ארוחת חג בעזרת חברת קייטרינג ולא להכין בעצמם.

מה עלינו להזמין לארוחת חג בפסח?

התשובה כאן היא די ברורה. אנחנו צריכים להזמין את כל המאכלים המסורתיים שנהוג להגיש בחג, בין אם מדובר במנות שקשורות להגדה עצמה ובין אם מדובר במנות מסורתיות שנהוג להגיש במשפחה,המאכלים של אמא.

לשם כך, כמובן, יש צורך לשבת עם מנהלי החברה והשף וליצור ביחד תפריט מתאים. כאן צריך לקחת בחשבון נקודות שונות, למשל, כמה אורחים אמורים להגיע, אם יש אורחים צמחוניים או טבעוניים, אם יש ילדים בין האורחים ועוד.

כל אחד מהנתונים הנ"ל יכול להשפיע על סוג התפריט וכמובן על כמות המנות שיוגשו בו.

אצל מי נזמין שירותי קייטרינג כשר לפסח?

מעבר לנקודות הרגילות והמובנות מאליהן, הזמנת שירותי קייטרינג אצל חברה מנוסה, מקצועית, חברה שיכולה להציע לכם את התפריט שאתם מחפשים באיכות הגבוהה ביותר וכדומה, הרי שיש נקודה נוספת שצריך להתייחס אליה והיא האזור בו החברה עובדת.

ההמלצה היא לחפש חברת קייטרינג מהאזור שלכם, או כזו שמבצעת שליחויות רבות ותכופות לאזור שלכם כך האוכל שלכם יגיע (ויישאר טרי) וגם תוכלו לקבל, ודאי, המלצות וחוות דעת מחברים ובני משפחה, שכבר נהנו מהקייטרינג. בין אם בפסח או בחגים אחרים.

 

כמה מילים לסיכום מהמומחים

שאלנו את אלי מקייטרינג מאמא אם יוכל לתת לנו עוד איזה טיפ חשוב לסיום.

ואלי שמח! בוודאי שכן.

מניסיוננו, רבים מזמינים ברגע האחרון. מניסיוני רב השנים, אני יכול לומר לכם שכל שנה מחדש מתקבלות הזמנות רבות ברגע האחרון, מה שיוצר עומסים רבים על המטבחים שלא נערכו לכמויות.

וכך יוצא שמשפחות רבות לא מצליחות להזמין בזמן, אנו ממליצים לכם להזמין בשבועיים הקרובים, כדי להבטיח לעצמכם שהפעם תהנו יותר מן החג.

בנוסף, ובדיוק לשם כך הכנו מבצע למזמינים מוקדם קייטרינג לפסח.

אשמח לענות לכם על כל שאלה נוספת, אלי

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה