ראשון לציון השתתפה בתערוכת התיירות הבינלאומית



בשנה האחרונה חנכה העירייה את לשכת התיירות הראשונה במדרחוב רוטשילד וכן הקימה את אגף האסטרטגיה, האמון בין היתר על תחום התיירות * השנה, לראשונה, מציעה העירייה סדרה של סיורים וחבילות, שחושפות את פינות החמד הנסתרות של העיר * ראש העירייה, דב צור: "עיריית ראשון לציון קיבלה החלטה אסטרטגית לפתח את תחום התיירות בעיר"

בפעם הרביעית ברציפות. ראשון לציון השתתפה השבוע (6-7.2.18) בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM - International Mediterranean Tourism  Market  שהיא האירוע השנתי והמרכזי של תעשיית התיירות בישראל והיא נערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל ואל-על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל.

זו השנה ה-24 לקיום התערוכה והשנה הגיעו מאות מציגים מהארץ ומהעולם ומשלחות מכ-40 מדינות הקימו ביתנים בתערוכה, בהן מרוקו, רוסיה, צרפת, ספרד, יפן, הודו, רומניה, בולגריה, קפריסין, יוון, מלטה, טנזניה, סרי לנקה, פרגוואי, קניה ועוד. השנה יגיעו לכאן שלוש מדינות שלא היו בישראל מספר שנים: טנזניה, קרואטיה וסרביה. ראשון לציון משתתפת זו השנה הרביעית ברציפות.

נציגי העירייה חילקו חומר הסברתי על העיר והציגו לעולם את העושר התרבותי וההיסטורי בעיר. בין מוקדי התיירות שהוצגו: לב העיר ההיסטורית ומבני השימור כמו בית הכנסת הגדול, מלון לונדון ועוד, מתחם הרובע שהפך בשנים האחרונות למרכז קולינרי ובילוי, טיילת חוף הים, פארק האגמים שנמצא בשנים האחרונות בתנופה אדירה עם הקמת מרכז הבילוי היס פלאנט, מנהרת הרחיפה החדשה, מרכז הכנסים ועוד.

כמו כן מקדמת העירייה מיזמי תיירות חדשניים בחוף הים ובאזור האגמים במערב העיר. ראש העירייה, דב צור, אמר כי "עיריית ראשון לציון קיבלה החלטה אסטרטגית לפתח את תחום התיירות בעיר".  בשנה האחרונה חנכה העירייה את לשכת התיירות הראשונה במדרחוב רוטשילד. במקום ישנה גישה לעמדות מחשב ואינטרנט, חומרי הסברה, פינת ישיבה ומשרד פנימי בו נציג לשכת התיירות שנותן מענה לפונים. כמו כן הקימה העירייה אגף חדש- אגף אסטרטגיה בראשות טליה סומך, האמון בין היתר על תחום התיירות.

השנה, לראשונה, מציעה העירייה סדרה של סיורים וחבילות, שחושפות את פינות החמד הנסתרות של העיר. בין היתר- ארבע תחנות בארבע שעות- סיור שמתחיל בשורשים- מוזאון ראשון לציון, וממשיך בגלריה לאמנות, גן בעברית ופארק המנהיגים. סיור מאגם לאגם-חוויה של צבע וטבע- ביקור במוזיאון אגם נפתח ומשם חוויה של טבע באגמים המדהימים של העיר וקינוח בגלריה הפתוחה לאמנות וסביבה. עוד יחלו לפעול באביב סיורים שונים: סיור קולינרי, סיור אדריכלות, סיור בעקבות נשים, סיורי אמנות ועוד.

התערוכה הבינלאומית מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. 160 ביתנים הוקמו על שטח של 6,000 מטר בגני התערוכה בתל אביב.  מחזיק תיק קשרי חוץ ותיירות, חבר המועצה מיכאל רייף, מספר על התעניינות רבה מצד תיירנים ואנשי מקצוע וכן לא מעט תושבי העיר ששמחים מאד שעירם לוקחת חלק בתערוכה השנתית.

צילום נוף - עידן גרוס


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה