הזמנת מוצרי דפוס אונליין



רובנו נתקלנו בצורך להפיק חומרים שיווקיים כגון רולאפים, פליירים, הזמנות וכרטיסי ביקור רגע לפני הארוע, התערוכה או הפגישה. אז בין אם יש לכם חומרים מוכנים לדפוס ובין אם לא, בכתבה הבאה תגלו שיש דרך לעשות עיצוב הדפסה ומשלוח בקליק.

 

מה זה דפוס אונליין ?

דפוס אונליין זהו תחום ה web to print. תחום זה מתייחס להנגשת כל תהליך הדפוס, מקצה לקצה, עבור משתמשי הקצה דרך הדפדפנים של המחשבים או המכשירים הסלולריים. ינשוף - בית דפוס אונליין הוא אחד האתרים המובילים בתחום זה.  

יש לי עיצובים מוכנים, מה עושים ?

וודאו שחומרי השיווק שעומדים לרשותכם קיימים בפורמט  ווקטורי pdf. כל פורמט אחר כגון jpg ו png אינו מתאים להדפסה מאחר ואינו וקטורי (גם אם הוא ברזלוציה גבוהה). במידה ולא, בקשו מהמעצב שלכם להמיר את החומרים לפורמט ווקטורי pdf. טענו את הקבצים שברשותכם למערכת ינשוף ותראו תצוגה מקדימה של המוצר שהעלתם. ניתן כמובן, להעלות יותר ממוצר אחד. אתם יכולים להעלות למשל גם כרטיסי ביקור וגם פליירים באותה הזמנה. 

רגע, אבל אין לי עיצובים מוכנים ?

הכנסו לעורך הגרפי הווקטורי של ינשוף. בחרו את המוצר והתחילו לעצב. ניתן להתחיל לעצב מדף ריק או לחילופין להתחיל מתבניות מוכנות. אחד היתרונות של העורך הגרפי של ינשוף הוא שגם אם בוחרים תבנית, ניתן לשנות בה הכל, כולל את הרקע ואת האובייקטים הווקטריים (איקונים של פייסבוק, טלפון, משרד וכו׳). בנוסף, אם לא מצאתם פונט שמתאים לכם או שברשותכם פונט משלכם, ינשוף הוא מערכת האונליין היחידה המאפשרת לטעון פונטים חיצוניים לתוך המערכת לשימושכם האישי כמובן. עדיין חסרים לכם פונטים ? חפשו בגוגל פונטס והעלו את הפונט המבוקש. 

סיימתם עם העיצוב ? העבירו אותו לסל הקניות. סל הקניות של ינשוף יכול להכיל גם עיצובים מוכנים וגם עיצובים שהכנתם בעצמכם.

מתי ההזמנה תהיה מוכנה ?

באתר ינשוף ניתן לראות את זמני האספקה בכל רגע נתון. הן בדף הראשי והן במחירון המוצרים. אין יותר צורך להתקשר ולשאול מתי ההזמנה תהיה מוכנה. זה פשוט מחושב אוטומטית ע״י המחשב לפי כמות ההזמנות והעומס על מכונות הדפוס. בנוסף, המערכת ששולחת עידכונים אוטומטיים במייל בנוגע להתקדמות התהליך עד למסירת ההזמנה לידיכם.

איך אני מקבל את ההזמנה ?

את ההזמנה מקבלים לפי שיטת המשלוח שבוחרים: boxit -  איסוף מתיבות אלקטרוניות, חנויות או שליח. בנוסף, ניתן לבצע איסוף עצמי מפתח תקווה. 

הזמינו עכשיו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה