כלים לבניית אתר אינטרנט מושקע



אתר אינטרנט הוא למעשה כרטיס ביקור מודרני לעסק שלך, לכן כדאי ללמוד כיצד לבנות אתר מושקע, שיעביר את המסר הנכון.

אם פעם היו מחלקים כרטיסים קטנים מנייר עם שם העסק ופרטים ליצירת קשר, הרי שכיום אתר אינטרנט מהווה תחליף מודרני לכרטיסי הביקור של פעם. לא משנה מה נושא האתר אותו רוצים להקים, כדאי לקחת בחשבון שהרשת מלאה כנראה באתרים עם נושאים דומים ואתרים של מתחרים, לכן כדאי לבנות אתר מרשים, שימשוך אנשים להיכנס ולצפות בתוכן המופיע בו.

איך בונים אתר אינטרנט מושקע?

השלב הראשון בבניית אתר מושקע, היא הגדרה ואפיון של האתר המבוקש. האם מדובר באתר תוכן אקדמי? באתר תוכן חדשותי? אולי מדובר באתר מכירות? הגדרת אופי האתר חיונית במיוחד לעיצובו, מכיוון שאם מדובר באתר חדשות, נרצה שיופיע תוכן מתחדש על בסיס יומי ואפילו מספר פעמים ביום, נבנה מקום לכותרות ראשיות ולכותרות משנה, נמקם בצד העמוד מבזקים רצים, נשלב תמונות הקשורות לכתבות ונבחר בגופנים גדולים או קטנים, בהתאם למאמר אליו הם משויכים.

השלב הבא הוא רכישת דומיין דומה ככל האפשר לשם העסק. אם נמשיך עם דוגמת אתר החדשות, הרי שכתובת האתר צריכה לשקף את העובדה שמדובר באתר העוסק בחדשות.

לצורך בניית האתר עצמו יש לבחור גרפיקה נעימה לעין ואטרקטיבית, אשר תהיה אחידה לכל האתר. שימוש במספר גפנים או צבעים, מבלבל את העין ומסיח את הדעת. תוכן האתר עצמו תלוי גם הוא באופי האתר. יש אתרים הכוללים עמוד אחד בלבד, אשר בו יש קישורים לעמודים חיצוניים ויש אתרים עם תוכן רב ולכן יש צורך בחלוקה למספר עמודים. במקרה כזה מומלץ לשים בעמוד הכניסה לאתר, תפריט תוכן שיאפשר מעבר לעמודים הבאים לפי אופי האתר, או סרגל נושאים המאפשר מעבר ללשוניות אחרות באמצעות לחיצה על הנושא.

אתר מושקע יכלול גם פרטים אודות העסק עצמו, מי עומד בראשו, מתי הוא הוקם ולשם מה, מה מייחד אותו מאתרים אחרים בעלי אופי דומה ובנוסף, פרטים ליצירת קשר הכוללים מספר טלפון, כתובת מייל ובמידת הצורך מקום להשארת פרטים או שאלות באתר עצמו.

האם כל אחד יכול לבנות אתר?

בעיקרון, כל אחד יכול לבנות אתר והיום יש גם תוכנות מיוחדות ואתרים המסייעים לבניית אתר בקלות, אך אין מה להשוות אתר כזה לאתר שתוכנן והוקם על ידי מומחה או חברה מקצועית המספקת שירות בניית אתרים. הנראות של האתר, עיצובו ואיכות המידע שתופיע בו, משמעותית במיוחד להצלחתו, לכן מומלץ לא לוותר על פנייה לגורם מתאים ובעל ניסיון רב, שיוכל לבנות עבורכם אתר אינטרנט מושקע.

אתר אינטרנט מושקע ימשוך יותר אנשים להיכנס אליו ולעשות בו שימוש חוזר, לכן חפשו בונה אתרים מקצועי ובעל ניסיון ותכננו ביחד כיצד אתם רוצים שהאתר שלכם ייראה ולמה הוא ישמש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה