סוגים שונים של מגשי אירוח שכדאי להכיר



כל מי שמכיר מקרוב את עולם הקייטרינג יודע, שהוא מגוון ורחב. כל חברה מציעה תפריט שונה על פי האופן בו שף החברה בונה אותו, כל חברה מציעה מאכלים מסוגים שונים. בין אם מדובר על חברות שמתמחות בסגנון מטבח מסוים, סגנון אוכל ספציפי, ובין אם מדובר בחברות שמציעות תפריט כללי יותר. כל חברה מחפשת את הייחוד שלה ואותו היא מציעה ללקוחותיה.

 

זה נכון גם במקרה של מגשי אירוח. כל חברה מבקשת להציע מגשים מסוג שונה, זאת על מנת למשוך את הקהל לבחור בה בשביל להגיש מגשים באירוע שלו. זו גם הסיבה שאנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מגשי אירוח שיכולים להתאים למגוון רחב של אירועים, בין אם מדובר באירועי ילדים או מבוגרים, אירועי משפחה, עסקים, אירועים לעובדים או ללקוחות וכן הלאה.

לפני שנציג דוגמאות שונות של מגשי אירוח לאירועים שמשתלם להכיר, חשוב לומר, הגיוון והסגנון לא מלמדים על האיכות. לכן, לפני שבוחרים סוג מסוים של מגשי אירוח, רצוי מאוד להכיר את החברה, לקרוא עליה, לקרוא המלצות וחוות דעת, ורק אז להחליט אם היא מתאימה לכם או לא. אם תבחרו חברה אך ורק על בסיס הגיוון של המגשים שהיא מציעה או סוג האוכל שהיא מגישה, אתם עלולים לגלות אכזבה גדולה, כי הכמות והגיוון, לא מלמדים דבר על האיכות.

מגשי אירוח שמשתלם לכם להכיר

לפי קליקות פורטל אירועים, ישנם שורה של מגשי אירוח מסוגים שונים, בין אם מדובר במגשים בסיסיים ובים אם מדובר במגשים יותר מורכבים.

דוגמאות למגשים בסיסיים אנחנו יכולים למצוא, למשל, במגש אירוח סלטים. מדובר על מגשים שכוללים שורה של סלטים, החל מסלט ירקות רגיל, סלט ירוק, סלט ים תיכוני, סלט טונה וביצים, סלט סלק ועוד שורה של סלטים אשר נעים בין כאלה שכולנו מכירים ממה שאנחנו מכינים בעצמנו בבית או מזמינים בבית קפה, לבין סלטים יותר מורכבים ומיוחדים.

עוד דוגמא למגש בסיסי לכאורה, הוא מגש שכולל פסטות. אנחנו יכולים למצוא פסטות רגילות עם שמנת, רוטב עגבניות, עם או בלי ירקות, עם או בלי בשר ועוד. אך לצד מגשים אלו אנחנו יכולים למצוא פסטות ברטבים מיוחדים או כאלה שמורכב מחומרי גלם שונים.

כיום נהוג גם להגיש מגשי אירוח עם סושי מסוגים שונים, החל מסושי סטנדרטי ועד לסושי בטעמים שונים, כולל כאלה שאפילו היפאנים עצמם לא מכירים... זה נכון גם לגבי מנות אחרות מהעולם, דוגמא טובה היא מגש אמפנדס הארגנטינאי, טורטיות מקסיקאיות ועוד שורה של מאכלים שחלקם מבושלים כמו המקור וחלקם בצורות אחרות.

לצד מגשים אלו, חשוב לזכור שיש גם מגשי פירות וקינוחים, אותם נהוג להגיש בסוף האירוע. אלה יכולים לכלול עוגות, עוגיות, ושלל רחב של מנות שיכולות להתאים בסוף הארוחה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה