עונת המינויים ה-19 של היכל התרבות נפתחה



עונת המינויים ה-19 נפתחה בהתרגשות רבה בקרב קהל המינויים ובקרב צוות עובדי ההיכל. הקהל הרחב התכבד בכניסתו בפינוקי שוקולד ויין אשר חולקו על ידי צוות היכל התרבות.

נאום הפתיחה של טלי צ'רנר

מנויים ומנויות, צופים וצופות, תושבים יקרים,

שמי טלי צ'רנר, לפני חודשים ספורים נכנסתי לתפקידי כמנהלת אגף תרבות, אני שמחה ונרגשת לפתוח יחד אתכם את עונת המנויים ה- 19 של ההיכל.

הבית הזה, הוא ספינת הדגל של היצירה והפנאי בראשון לציון, אנחנו לא מתפשרים על תבשילי התרבות. חשוב לנו לרקוח אותם לכבוד הקהל שלנו, כך שיהיו משובחים, מדויקים, מגוונים ומקוריים, ויענו לטעמו של מי שאוהב אוכל של אימא, וגם למי שלא מסתפק בפחות מגורמה.

האמנות, אין לה סוף. היא יצירה דינאמית, משתנה וחסרת מנוחה, ואנחנו ממשיכים כל הזמן להתעדכן, לעוף גבוה ולסחוף אתכם אל עולמות חדשים,

ובה בעת, להישאר קרובים וקשובים לרחשי לבכם.

השנה אתם צפויים לפגוש כאן רפרטואר של מיטב התיאטראות יחד עם מופעי מוזיקה ומחול, סרטי איכות מלווים בהרצאות, פסטיבלים כמיטב המסורת, ערבי שירה וסטנד-אפ, מיטב הקונצרטים של התזמורת הסימפונית שלנו, ועוד מגוון אירועים שמרוממים את הנפש וממלאים את הלב.

כחלק מהמאמץ לשדרג, את חוויית התרבות שלכם, החלטנו להרחיב את מנעד האפשרויות.

בחרנו להפוך את ההיכל לביתם של מחזות הזמר הגדולים ביותר,

אנו מאפשרים לכם, המנויות והמנויים שלנו, לבחור גם במחזות הזמר המבוקשים והמדוברים ביותר, שורת המקהלה לראשונה בישראל ללא תוספת תשלום, בבכורה במקביל לתל אביב כאן אצלנו בהיכל.

ואת מצחיקונת ופשוט לאהוב, כמופעי בחירה.

אני מודה לכם על שבחרתם להיות חלק ממשפחת המנויים של ההיכל ומבטיחה לכם שנמשיך לרגש אתכם שוב ושוב ולהביא לכם עד הבית את מיטב אוצרות התרבות.

אני מאחלת לכולכם עונה נהדרת, ערב נפלא וצפייה מהנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה