עיצוב סביבה בטוחה ונעימה לילדים



עיצוב חדר הילידים הינה נישה בפני עצמה. הילדים שלכם חייבים להיות בטוחים בחדר שלהם, ולהיחשף למינימום הסכנות האפשרי. לא מומלץ, למשל, לבחור להם ארונות עם ידיות חדות או דפנות לא קהות במיוחד, ויש להימנע מחפצים ניידים בעלי פוטנציאל התחממות או חלקים חדים. גם כאשר אתם מעצבים מתחם המשותף לכל המשפחה, כמו החצר למשל, יש לקחת בחשבון בטיחות ילדים ולהימנע מהתקנת חלקים מסוכנים.

 

טיפ לבחירת חלונות לחדרי ילדים

כאשר מתכננים חדרי ילדים לוקחים בחשבון הן את נושא העיצוב הכולל לחדר הילדים אך כמו כן חשוב גם לקחת  בחשבון את נושא הבטיחות. לכן כשאנו בוחרים את החלונות לחדר הילדים מומלץ לבחור חלונות פרופיל בלגי מאלומיניום שכן מלבד היותם הפתרון האידיאלי לבטיחות חלונות אלו הם בעלי עיצוב ייחודי ומאוד נוחים וקלים לשימוש.

טיפ להטמעת בריכה ביתית בחצרות הבתים

בריכת השחייה אמנם מחוץ לחדר הילדים, אבל לילדים שלכם כידוע יש גישה לחצר, ואם כך, יש להם גם גישה לבריכה. מומלץ מאד לבחור בבריכת שחייה שמתאימה לילדים. איחרתם את המועד ובבית שלכם ישנה בריכה עמוקה וגדולה? בקשו לצרף לעבודה כיסוי לבריכה אשר מופעל באמצעים אוטומטיים. כך, תוכלו להגן על הילדים כשאתם לא בבית. בכל מקרה, הטוב ביותר הוא למצוא בריכות שחיה בטוחות גם לכם וגם לילדים שלכם. למידע נוסף, יגל בריכות לשירותכם: 053-8097146!

טיפ לבחירת פריטי ריהוט ילדים

בחירת ריהוט ילדים מומלץ לעשות במחלקת "חדרי ילדים" בחברה. כך, למשל בחברת פז ריהוט משרדי ישנה מחלקה מפותחת מאד של רהיטים לילדים, ובה תוכלו למצוא מיטות עם קצוות קהים וארגזי מצעים לשימוש קל ופשוט על ידי הילד, שולחנות ילדים נמוכים ומעוצבים, כסאות ילדים במידות קטנות, ומגוון מדפים מעוצבים לחדרי ילדים. פנו לפז ריהוט למידע נוסף: 054-6201615!

כך תגנו על סביבת הילדים שלכם ותהפכו אותה למאובטחת

התקנת אמצעים לגילוי אש ואמצעים לגילוי פריצה חשובה מאד, אך חשוב יותר להתייעץ עם יועצי בטיחות אשר יוכלו לספק לכם מידע מקצועי בנושא. המומחים של תעשיות מיגון ממליצים, ובמיוחד אם יש ילדים בבית, להתמגן מפני פריצות וגם מפני שריפות. ספרינקלרים ימוקמו במיקומים סודיים בבית ויחוברו לרכזת באמצעות חציבות בקיר ושימוש בתעלות החשמל הקיימות בבית. המשימה תיעשה על ידי מיטב המומחים של "תעשיות מיגון". צרו קשר למידע נוסף בטלפון 077-9975099!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה