מאזדה 3 מבוקשת בקרב רבים. נהגים לא מעטים אוהבים את המראה הספורטיבי של הרכב ואת הנוחות שהוא מציע לכל הנוסעים. המאזדה נמכרת גם בצבעים שונים. כך למשל, מאזדה אדומה תתאים יותר לאנשים היפראקטיביים שאוהבים לתקתק עניינים, בעוד המאזדה הכחולה מתאימה לאנשים רגועים ושלווים. אך לא משנה באיזו צבע המאזדה שלהם, היא צריכה לעבור בדיקה תקופתית הכוללת בדיקה מדוקדקת של המצבר.

 

אצל מי מחליפים מצבר למאזדה

כדי להחליף מצבר למאזדה 3 יש צורך לדעת דברים רבים. כך למשל, חשוב להקפיד על גלגלים ישרים בעת פריקת טעינת המצבר כדי לא לפגוע בפעילותו של החיישן ברכב, אשר יתריע על תקלה כשאין אחת כזו. כמו כן, אם אינכם מבינים גדולים בתחום המצברים, הניחו למומחים לבצע החלפת מצבר למאזדה 3. בדרך זו תוכלו לחסוך מעצמכם את ההתעסקות עם המצבר ואת הסכנות שבחשיפה לחומצה הרעילה. אנשי מקצוע מיומנים יודעים להקפיד על כל כללי הזהירות הנדרשים.


מכינים את המצבר לקיץ

כשחם לכם, סביר להניח שחם גם למצבר. אמת, העונה החמה ביותר בשנה היא זמן לחופשים, בילויים ומסיבות בחוף הים. וזוהי העונה שבה משתמשים ברכב פעמים רבות כדי לנוע ממקום למקום ולהגיע בסופו של דבר אל החופשה המהנה. כל זה טוב ויפה, אך לא פעם המצבר נשכח מאחור. אנו מתייחסים אליו כרכיב מובן מאליו עד אשר מגיע הרגע שבו אנו חווים קשיים בהתנעת המנוע או כאשר המזגן אינו מקרר ביעילות רבה כמקודם. אלה כמה פעולות שיוכלו לשמור על המצבר שלכם בתקופת הקיץ:

  • ביום הראשון של הקיץ מומלץ ללכת לחשמלאי מוסמך כדי לבדוק את המצבר שלכם. כך תוכלו לוודא שהכול תקין וכי המצבר מוכן לפעולה אינטנסיבית. זכרו ללכת לחשמלאי מוסמך ומקצועי אשר יודע לאבחן כל תקלה במהירות האפשרית.
  • חשוב למלא מים מזוקקים לפני בוא החום הכבד. יש להוסיף מים מזוקקים בגובה של 3 מילימטרים בלבד.
  • כאשר אתם יוצאים לחופשה ארוכה של מעל לשבוע, בקשו מחברים קרובים להתניע את הרכב למשך כ-20 דקות. אין צורך להזיז את הרכב ממקומו, אך חשוב להתניע אותו כדי לתת למצבר להיטען.
  • אם חניתם בקרבת ביתו של חבר קרוב ואתם ממתינים לו עד שייצא ויכנס לרכב, מומלץ לכבות את המנוע. פעולה זו תחסוך בפעילותו של המצבר שלכם.

בוחרים מצבר חדש

כל מצבר שובק חיים בסופו של דבר. זוהי דרכם של מצברי מאזדה 3 כמו גם מצברים לרכבים אחרים. חשוב לפנות לחשמלאי כדי להחליף את המצבר לחדש, אך חשוב לא פחות לבחור את המצבר הנכון. ראשית, יש להתאים את המצבר לרכב ולקיבולת המנוע. כך תוכלו להימנע מבעיות בהמשך. שנית, שימו לב לתפוגת התוקף של המצבר ולתעודת האחריות המגיעה אתו. היו ערניים לשינויים שונים שעוברים על המצבר וצרו קשר עם היצרנים אם אתם נתקלים בבעיות. כמו כן, שימו לב כי מצברים ארוזים מגיעים כשהם ארוזים בתוך ניילון (מלבד מצברי ורטה).

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה