אריאל זילבר עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון



אריאל זילבר מופע חדש - " מישהו" אריאל זילבר חזר ובגדול...
מופע חדש למלך הגרוב הישראלי בהפקתו של לואי להב . במופע שירים חדשים מהאלבום שיצא לאור זה עתה וכבר זוכה להצלחה רבה, חלק גדול מהשירים החדשים כבר הפכו ללהיטי רדיו אהובים ובולטים...

אריאל זילבר מופע חדש - " מישהו" אריאל זילבר חזר ובגדול...

מופע חדש למלך הגרוב הישראלי בהפקתו של לואי להב . במופע שירים חדשים מהאלבום שיצא לאור זה עתה וכבר זוכה להצלחה רבה, חלק גדול מהשירים החדשים כבר הפכו ללהיטי רדיו אהובים ובולטים: לאן פנתה אהבתינו, מישהו, והיה אם תלכי והלוואי ויכולתי לצד אוסף עצום וחסר תקדים של להיטי עבר שנשמעים היום אף יותר רלוונטיים מאי פעם כמו: *ככה את רצית אותי*ואיך שלא* בחברה להגנת הטבע*שמש שמש*אגדה יפנית*רוצי שמוליק* ברוש*בטי בם* שוכב לי על הגב*הולך בטל* ועוד ועוד ועוד. אין הרבה זמרים, בוודאי בישראל, שבעשור השמיני של חייהם עדיין מגלים חיוניות ויצירתיות." 

הארץ - איתמר זוהר" "במקום לבכות על סוף האהבה, אנחנו מצטרפים בשמחה לאווירת שנות השישים השובבות" – יוסי חרסונסקי "השיר החדש נשמע תמים, חביב, רומנטי ומקסים, ומחזיר את המאזין לתקופה נאיבית יותר במוזיקה הישראלית, תקופה בה אמנים כמו זילבר בן ה-71 הצליחו מעצם כשרונם "– אסף נבו – רמקולים. "שירי האהבה של זילבר שהפכו עם השנים לשירי קאלט מבוצעים בערב בליווי הנגנים באופן נוגה ומרגש כאחד.. ואיך אפשר בלי להזכיר את השיר החדש "לאן פנתה אהבתינו- גיא טנא אריאל זילבר-פסנתר ושירה, שלומי מנצור-בס, שי ליבוביץ-גיטרה, גילי ליבוביץ-תופים, אבנר קלמר-כינור.

בניצוחו של רפי קדישזון
10.10.2017 יום שלישי, בשעה 21:00 - היכל התרבות ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה