יהונתן גפן חוגג 70 - מופע מיוחד לפסטיבל ראשון



"זה לא כל כך פשוט להיות בן 70" - יהונתן גפן חוגג 70 במופע מיוחד לפסטיבל ראשון. משתתפים: אביב גפן, גידי גוב, דויד ברוזה, דני ליטני, יהודה פוליקר, יוני רכטר, יעל לוי, מתי כספי, קורין אלאל, שלום חנוך, שלמה ידוב, שם טוב לוי. ניהול אומנותי: אביב גפן


7.10.2017 מוצאי שבת, בשעה 21:00 - לייב פארק - אמפי פארק (מתחם הסופרלנד)

כילד הייתי נוהג לשבת בבית ולראות את אבא יושב במטבח עם מכונת הכתיבה הגדולה שלו וכותב.
השתדלתי לא להפריע או לעשות רעש כי תמיד הייתה תחושה שאבא עושה משהו חשוב, היו לו פנים רציניות כשהוא כתב והייתי מדי פעם תופס אותו לחיבוק כשהוא היה ניגש למקרר או הולך להביא משהו מהחדר הסמוך.

כשגדלתי הבנתי שהוא בעצם ברא שם במטבח על מכונת הכתיבה שלו כמה נסיכים קטנים, מספר כבשים, חיפש מקום לדאגה וייצק את הדמיון והחוכמה שלו על נייר שלימים אנשים יאמצו בחום לכל חייהם.

לקחתי על עצמי את התפקיד לנסות ולחבר בין כל הנקודות שבמקרה של אבא זה כמו לחבר את כל הכוכבים בשמיים וליצור איזו תמונה. החלטתי לפנות לאמנים הגדולים ששיתפו פעולה עם אבא לאורך השנים ואני חייב להגיד שמעולם לא ראיתי הענות כל כך רחבה חמה ואוהבת.

בזה אחר זה יעלו שלום חנוך, יהודה פוליקר, מתי כספי, גידי גוב, דיויד ברוזה, דני ליטני, קורין אלאל, יעל לוי, שם טוב לוי, שלמה יידוב, שירה ואני וכמובן אבא שיקריא כמה קטעים ישנים וחדשים. והנה שוב אני אמצא את עצמי בצד הבמה שומר שלא יפריעו לאבא ואתאהב בצלילי מכונת הכתיבה שבעצם כתבה אותנו לאורך השנים.

אביב גפן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה