החברים של נטשה 25 שנה ל"שינויים בהרגלי הצריחה"



25 שנה ל"שינויים בהרגלי הצריחה" - 'החברים של נטאשה' בסיבוב הופעות מיוחד. לכבוד 25 שנה לאחד האלבומים החשובים בתולדות המוסיקה הישראלית "שינויים בהרגלי הצריחה", להקת 'החברים של נטאשה' מתאחדים לסיבוב הופעות מיוחד בו יבוצעו כל שירי האלבום.

מארחים את מארינה מקסימליאן בלומין, אמיר דדון, אביב גפן.
5.10.2017 יום חמישי, בשעה 21:00 - לייב פארק - אמפי פארק (מתחם הסופרלנד)

25 שנה ל"שינויים בהרגלי הצריחה" - 'החברים של נטאשה' בסיבוב הופעות מיוחד. לכבוד 25 שנה לאחד האלבומים החשובים בתולדות המוסיקה הישראלית "שינויים בהרגלי הצריחה", להקת 'החברים של נטאשה' מתאחדים לסיבוב הופעות מיוחד בו יבוצעו כל שירי האלבום. בחלקה השני של ההופעה "החברים של נטאשה" יבצעו את מיטב הלהיטים גם מאלבומיהם הנוספים: "החברים של נטאשה" (האלבום הראשון של הלהקה) ו"רדיו בלה בלה" (אלבומם השלישי והאחרון). את המופע המיוחד יפיק מוסיקלית רע מוכיח.


בשנת 1987 הקימו ארקדי דוכין ומיכה שטרית את להקת "החברים של נטאשה" יחד עם מיקי הררי, שלמה (קוזו) אלמקייס וזאן פול זימבריס. "שינויים בהרגלי הצריחה" הוא אלבומה השני של הלהקה אשר יצא לאור בשנת 1991 והפך בין לילה להצלחה עצומה ולאחד האלבומים החשובים בתולדות המוסיקה ישראלית. באלבום שהפיק מוסיקלית המפיק האגדי יוסי אלפנט (שנפטר זמן קצר לאחר סיום הקלטת האלבום) נכללים נכסי צאן ברזל כמו עוד נגיעה, שני סיפורי אהבה קטנים, על קו הזינוק, איש בלי נצח, אם כבר לבד ועוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה