טיפים לרכישת נכס בשכונות יוקרה



מתכננים לרכוש נכס בשכונת יוקרה? בין אם הוא מיועד למגורים שלכם, בים אם הוא נכס להשקעה, מוטב כי תכירו כמה עובדות בסיסיות על שוק נכסי היוקרה בישראל, ועל התמודדות נכונה עם חסמים שונים הקיימים בתוכו ובסביבתו.

 

כך תאתרו את הנכסים הנכונים בשכונת היוקרה

איתור הנכס הנכון הוא כמובן השלב החשוב בפרויקט הנדל"ני שלכם. גם אם אינכם גרים בנכס, והוא מראש מיועד למטרת השקעה, רצוי שתבחרו במיקום שאתם מאמינים בו, ובדירה העונה על סוג ההשכרה הרצוי לכם. יש בעלי דירה שמאד נוח להם להתנהל עם דייר אחד, לעומת בעלי דירה שאוהבים, מה שנקרא במחוזותינו "לעבוד עם אנשים", והם מראש יעדיפו להתנהל מול כמה דיירים. עבור האחרונים, דירות של פרויקט סות'ביז יתאימו מאד שכן שם תוכלו למצוא בין היתר דירות יוקרה בתל אביב, שם מעטים יוכלו להרשות לעצמם דירה לבד. ובכל מקרה, גם אם אתה מעדיף להתנהל מול דייר אחד, תמיד תוכל להשכיר זאת למישהו עמיד או עשיר במחיר מלא ולא מחולק.

 

טיפ לאיתור עורך דין לענייני רכוש

כידוע, ישראל היא אחת המדינות הטובעניות כשזה מגיע לניהול נדל"ן להשקעה: רגולציות של הממשלה, שוכרים בעייתיים וסכסוכי שכנים (כלומר אנשים כמוך שרכשו דירה להשקעה לידך) שולטים בכיפה בכל מקום. רק עורך דין יכול לגרום לך לצלוח את המשוכות הללו בשלום, לשמור על הנכס מדיירים סוררים ולהבטיח מינימום פגיעה בך במקרה של החלטות ממשלה נגד המשקיעים. כשאתה בוחר את עורך דינך, עליך לוודא שהוא מתמחה במגוון רחב של תחומים דבר המעיד על מקצועיותו כמו למשל עורך דין תאונות עבודה, עורך דין לענייני נדל"ן ועוד תחומים כאלו ואחרים, וסיפק נחת למיטב בעלי הדירות שהיו זקוקים לו. במשרד אלגבי אגבלי ללא ספק תמצא אוזן קשבת. מוזמן ליצור עמם קשר בטלפון 077-2314139.

 

בחרת עורך דין? וודא בחירתך:

טיפ חשוב לא פחות בבחירת עורך דין הוא מציאת נתוני הדירוג שלו. דירוג עורכי דין כולל פרמטרים שונים הקשורים לעורך הדין, בין אם מדובר בעורך דין העובד במשרד, או כאשר בוחנים את דירוג המשרד עצמו. מבין הפרמטרים הנבחנים בדירוג הם היקף הלקוחות של המשרד, רמת הרווחיות שלו, סוג הלקוחות של המשרד, ענפי ההתמחות של המשרד ועוד. ככל שמשרד עורכי הדין הוא גדול יותר, כך סביר להניח שתוצאת הדירוג שלו תכלול יותר פרמטרים ותשקף מידע נרחב יותר. ככל שהמשרד צעיר ופחות מנוסה, הדירוג של אותו משרד יהיה בהתאם. בכל מקרה, כאשר אתם בוחנים את עורך הדין, חשוב לבחון גם את הפרמטרים, בין אם הם פרמטרים מקצועיים ובין אם הם פרמטרים בין-אישיים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה