קורס ברמנים בתל אביב



עבודה בתור ברמן היא עבודה מיוחדת במינה ומבוקשת מאד על ידי צעירים רבים, בעיקר לאחר שהם משתחררים מהשירות הצבאי שלהם. תל אביב נחשבת ללב הפועל ולמרכז הבילוי האולטימטיבי של המדינה כולה ומרכזה בפרט ולכן זו אחת האפשרויות המועדפות על ידי צעירים רבים שרואים את עצמם לוקחים חלק פעיל בחיי הלילה התוססים שמציעה העיר סביב השעון. מי שבוחר בכיוון תעסוקתי זה עושה זאת מפני שהוא מאמין שהוא יכול גם ללמוד נושא מעניין ולעסוק בו וגם להרוויח שכר מכובד מאוד, המורכב מתשלום בסיס וגם טיפים שווים שייתנו הלקוחות בבר.

 

קורס ברמנים, מעבר להיותו כזה שלומדים בו איך לעבוד ואיך לעבוד כברמן או ברמנית, גם מלמד תכנים מעניינים למדי אודות סוגים שונים של משקאות חריפים, שילובים מומלצים והכנת קוקטיילים וגם חומר תיאורטי הקשור באלכוהול עצמו, ההשפעה שלו על גוף האדם, מדוע ומתי הוא עלול להיות מסוכן ואיך אפשר לשתות בחוכמה והנאה מבלי להסתכן בשוכרה. כאשר לומדים אודות סוגים שונים של משקאות אלכוהוליים בקורס ברמנים מקצועי צריך גם לדעת לא מעט אודות הסוגים הרבים של יין ומדובר בעצם על עולם ומלואו של ידע שהברמן צריך שיהיה לו על מנת שיוכל להציע משקאות מתאימים ללקוחות שלו. מידע מסוג זה על עולם האלכוהול בכלל ומשקאות אלכוהוליים בפרט ניתן לרכוש בקורס ברמנים בבית הספר הרשמי לברמנים בישראל, בר מאסטר, כך שכשתגיעו לפאב ותתחילו לעבוד כברמנים, כבר תדעו הכל ותיהיו מוכנים.

מה צריך לדעת על בית ספר לברמנים?

בתי ספר רבים המציעים את לימודי התחום מציעים בסיום הלימודים גם מקומות שאפשר להיקלט ולעבוד בהם. מכיוון שמדובר במקצוע שרק עם עבודה מעשית רוכשים בו ניסיון - הרי גם מי שרק סיים את לימודיו ועדיין אין לו ניסיון יכול להשתלב בברים או פאבים בעבודה, אם בתור מתלמד בתקופה הראשונה ואם בתור הברמן הראשי של בר זה או אחר לאחר שצבר ניסיון והוכיח את עצמו. מי שחושב שמהות העבודה של הברמן היא מזיגת בירה - טעות בידו, שכן יש הרבה מאד דברים נוספים לדעת, כמו למשל באיזו כוס הכי נכון ומתאים למזוג משקה זה או אחר.

הברמן הוא זה שעומד בחזית, כלומר הוא זה שנמצא בקשר עם הלקוחות. לכן עליו לדעת דברים שונים בנושא של מתן שירות לקוחות, התנהגות אדיבה ומנומסת וכמובן שעליו להישאר ער לאורך השעות הקטנות של הלילה. יחד עם זאת, מי שמוצא פאב שהוא אוהב להגיע אליו לעיתים תכופות עשוי למצוא בברמן את איש סודו ולהשאיר לו טיפים נדיבים בסיום השתייה שלו. מכאן אפשר ללמוד שמדובר במקצוע לא רק מעניין אלא גם מתגמל וכזה שאפשר בהחלט להתפרנס ממנו ולחסוך בזכותו כסף למטרות שונות (טיול ארוך או לימודים אקדמיים).

איך להתקבל לעבודה כברמן מקצועי?

ברים רבים מחפשים כל העת ברמנים נוספים להוסיף לשורותיהם, שכן ברוב המקרים הם פעילים ופתוחים לאורך שעות רבות וצריך לחלק את העבודה בין כמה ברמנים או ברמניות. אזור גוש דן שופע במקומות בילוי שכאלה, שאליהם מגיעים אנשים בכל הגילאים שמחפשים בילויים עם חברים או אפילו בני משפחה או חברים לעבודה וביחד כיף להם לצפות בהכנה או ערבוב של משקאות על ידי הברמן. צריך לדעת בדיוק איך מבצעים ערבוב של כל סוג משקה וזה בדיוק מה שמספק החלק המעשי של הלימודים.

בין אם הברמן עצמו חובב וודקה, וויסקי או כל סוג אחר של משקה חריף - הוא יוכל לתת הצעות ורעיונות לקהל המבלים אודות סוגים נוספים של משקאות ולסייע בבחירה של המשקה המתאים ביותר לכל אחד על פי הטעם האישי שלו והנסיבות שבגינן הוא מגיע לבלות או לחגוג בפאב. כך הוא ייהנה מאד ויתרשם מהמקצועיות של הברמן.

רוצים גם אתם להיות ברמנים מקצועיים שנהנים להרוויח? כנסו לאתר: בר מאסטר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה