מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב רב באליפות העולם



מתעמלת הקרקע בת ה-18 הבריקה באליפות שמתקיימת בפזארו, איטליה. אשרם שמוקדם יותר השבוע זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט, רשמה את הישג השיא של ההתעמלות האומנותית הישראלית

הישג עצום למתעמלת הקרקע הישראלית לינוי אשרם, הערב (שישי) באליפות העולם 2017 שמתקיימת בפזארו, איטליה. אשרם בת ה-18 זכתה במדליית ארד בתחרות הקרב רב והמשיכה את הנסיקה שלה בשמי התעמלות הקרקע העולמית.

מוקדם יותר השבוע אשרם כבר זכתה במדליית ארד בתרגיל הסרט, אבל כאן מדובר בהישג גדול בהרבה - תחרות קרב רב שנחשבת לדובדבן שבקצפת בענפי ההתעמלות. זהו מיקום השיא של מתעמלת ישראלית, כשההישג הבולט הקודם בתחרות קרב רב הייתה של נטע ריבקין: מקום שביעי באליפות העולם ב-2015.

לסיפורים הכי מעניינים בראשון לציון – הצטרפו לפייסבוק שלנו

אשרם נאבקה לכל אורך התחרות בלורה זנג האמריקאית ולבסוף הקדימה אותה עם 70.025 לעומת 68.250. בתרגיל האחרון שלה אשרם הפילה את אחת מהאלות, דבר שעלה לה בדקות של מתח, אבל לבסוף היא קיבלה ציון 17.150 שהספיק בשביל לעבור את זנג. אשרם הבריקה עם ציון 18.375 בתרגיל החישוק והוא זה שבדיעבד העניק לה את היתרון לו היא הייתה זקוקה בשביל לטפס על הפודיום.

רק התאומות הפנומנליות מרוסיה, דינה אברינה וארינה אברינה, הקדימו את המתעמלת הישראלית, הוכיחו שיש יורשות למרגריטה מאמון ובעיקר ליאנה קודריאבצבה הגדולה ושתיהן זכו במדליות הזהב והכסף (דינה מקום ראשון, ארינה מקום שני).

אשרם תקבל על המדליה מענק מיוחד של 60 אלף ש"ח מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. המאמנות שלה, לנה קופילנקו ואיילת זוסמן, יקבלו מחצית מהסכום. אשרם גם תעבור לסגל הזהב של היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל ותקבל מלגה בסך 8,500 ש"ח בחודש.
שתף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה