הטרנדים הלוהטים לחתונה – היישר אל אולם אירועים בנס ציונה



האשטאגים, בקבוקים ממותגים, חליפות כחולות והצבע הכי נכון של הרגע: אלו הם רק חלק מהטרנדים הרותחים בתחום האירועים והחתונות לשנת 2017. לקרוא ולאמץ.

 חתונות הן גולת הכותרת של תחום האירועים בישראל, עם עשרות אלפי חתונות הנערכות ברחבי הארץ מדי שנה, ולא בכדי: זהו ה-אירוע ב-ה' הידיעה, שעליו חולמים ומפנטזים, שמתכננים בקפידה, שמשקיעים בו יותר מכל אירוע משפחתי אחר.

 

אם גם אתם מצטרפים לסטטיסטיקה ומתכננים את חתונתכם הקרבה ובאה (מזל טוב!), מחפשים גן אירועים במרכז או אולם אירועים בשפלה, מתלבטים בין חתונה בשישי בצהריים לבין חמישי בערב, ומנסים לגבש עיצוב ורעיונות ליצירת אירוע בלתי נשכח, זו הכתבה עבורכם: ויה VIA EVENTS - בית לאירועים בלב הפרדסים, מתחם כנסים ואירועים מוביל בנס ציונה, חושפים את הטרנדים המובילים בעולם החתונות כרגע - אלו שיהפכו כל אולם חתונות במרכז וכל גן אירועים בשפלה לאירוע שיקי נוטף סטייל, שכולם ידברו עליו.

במתחם ויה VIA EVENTS מכירים מקרוב את כל המגמות והטרנדים החמים בענף: המתחם היוקרתי בן ה-15 דונם מציע אולם אירועים בנס ציונה ולצדו גן אירועים אורבני יפהפה, עם מטבח שף אנין ומפנק בילד-אין, מגרש חנייה פרטי ענק, עיצוב מרשים ושירות מובחר מידי צוות מנוסה שחי ונושם את תחום האירועים. המקום מארח חתונות מגוונות בכל גודל, החל מחתונות בוטיק אינטימיות בגן הרומנטי וכלה בחתונות יוקרה של עד 800 מוזמנים. לצד אלו נערכים במקום אירועים פרטיים נוספים, כמו גם מבחר אירועים עסקיים, כגון אירועי השקה נוצצים, ערבי חברה, נשפי התרמה ועוד.

הכי ירוק, הכי נכון

לא חייבים לבחור דווקא בחתונה בלב גן אירועים בנס ציונה, עטור מדשאות ועצי פרי מוריקים, כדי ליהנות מהטרנד הלוהט של חתונה בגוון הנכון של השנה. גם ללא הכרזה של הסמכות העליונה בתחום הגוונים, פנטון, על גוון הירוק Greenery כצבע השנה, הירוק ללא ספק מככב בחתונות בחוץ ובפנים ובעולם הלייפסטייל בכלל, ובצדק: הוא רענן וטבעי ומשדר רוגע והתחדשות.

זהו ירוק לא רק בפלטת הצבעים, אלא ירוק עלווה של ממש: בעיצוב הלוקח השראה מן הטבע ומשתמש באלמנטים ממנו – בעלים, בענפים, בצמחיה ועוד. בעיצוב כזה, גם אולם אירועים סגור הופך במהרה לגן רומנטי, אך ממוזג ונוח. רוצה לקחת את הטרנד עוד צעד קדימה? לכי על זר כלה על טהרת הירוק. פחות פרחים, ויותר חגיגה של טקסטורות וצורות בגוונים ירוקים.

מה תשתו?

בר האלכוהול בחתונות הופך ליותר ויותר מקורי, מגוון וצבעוני, במיוחד הודות לקוקטיילים, ואם מדובר על חתונה בשישי בצהריים באוויר הפתוח של גן אירועים במרכז, אז גם מיצי פירות ושייקים לא אלכוהוליים במגוון צבעים מפתים להרוויית הצמא.

שני הטרנדים הלוהטים בתחום הם רקיחת קוקטייל אישי, לפי טעמם של בני הזוג, וכן הגשת קוקטיילים בצורה בלתי שגרתית – בצנצנות או בבקבוקים קטנים אישיים ממותגים. המיתוג כולל תמונה של הזוג המאושר, או לוגו של האירוע או עיצוב המותאם לעיצוב האירוע כולו. את הבקבוקים הממותגים ניתן גם לחלק כמתנות לאורחים בגמר האירוע.

ומה בתפריט?

אם אתם עמוק בתכנוני החתונה, סגירת אולם אירועים בשפלה וחיפוש אחר תקליטן, בטח נתקלתם בשלב כלשהו באינסטגרם או בבלוגי החתונות בתמונתו של קיר דונאטס מרהיב לחתונה. האוכל הלך והפך בשנים האחרונות לכוכב על ברשתות החברתיות, כמו גם בתוכניות הריאליטי, ולכן כדאי להפוך אותו לחגיגה אמיתית: לא רק בטעם, אלא גם בתחכום ובפרזנטציה.

טרנדים מובילים בתחום: פוד טראקס (או בר משקאות על גבי מכונית עתיקה או משאית אוכל), אוכל רחוב (נפלא במיוחד עבור קבלת פנים בגן אירועים עם שלל דוכנים כיפיים), אוכל בריא ואפילו טבעוני, הכנה במקום מול עיני האורחים (הכי טרי שיש ומספק הצגה מצוינת), פינגר פוד זעירים אך מושקעים לעילא, וקינוחים מרשימים שיגרמו לכולם לשלוף את מצלמת הסמארטפון.

חייכו, מצלמים!

נכון, על המקרר שלכם יש מגנטים עוד מחתונה של הבת דודה ב-2012, אבל אי אפשר בלי צילומים. חתונתכם היא אוסף של רגעים נפלאים, של חברים וקרובים ואנשים שאתם אוהבים, כולם מחייכים ויפים בבגדיהם הנאים ביותר – אי אפשר שלא להנציח את האושר והאהבה הללו.

במקום צלם מסתובב ומתעד רוקדים וסועדים ברחבי אולם האירועים ליצירת מגנטים, המגמה היא ללכת על תאי צילום. אלו כבר אינם רק מסך לבן (או מתחלף), אלא בעלי סגנון מקורי ומובחן, המשתלב עם עיצוב החתונה כולה. בפינטרסט תוכלו לראות מגוון רעיונות מעניינים עד מטורפים לעיצוב תפאורת צילום שכזו – מרכב עתיק לצילום מקורי, דרך קיר מיוחד או תא שכולו בלונים. וכמובן, אל תשכחו אקססוריז, צבעוניים וססגוניים ככל האפשר.

 נמאס לכם מטרנד המגנטים המוכר לעייפה? תחשבו על הדפסת הצילומים וחלוקתן כתמונות פולארויד.

מתכננים בפינטרסט, מפרסמים באינסטגרם
כל כלה יודעת: אין כמו פינטרסט כדי לקבל השראה ואינספור רעיונות מיוחדים, שונים, מקוריים ויפהפיים לתכנון החתונה על כל פרטיה, משמלת הכלה, דרך הצעות למתנות DIY לאורחים, וכלה ביצירת עיצוב מהמם עבור כל חתונה בשישי בצהריים במתחם אולם אירועים בשפלה למשל. בתום החתונה, עוברים אל רשתות האינסטגרם והפייסבוק כדי להציג את כל הרגעים המרגשים מהאירוע הנוצץ – ומה טוב יותר מלהתכונן לכך מראש: ליצור האשטאג אישי שיככב בתוצרי תא הצילום, או יודפס על מתנות האורחים, כדי לסייע לכם לאסוף בקלות אליכם כל תמונה שצולמה על ידי אחד האורחים.

אפשר גם לשלב האשטאגים מקוריים במקומות שונים בעיצוב, מתפריט האוכל ועד לכוס הנשברת – לבני זוג שחיים את הרשתות החברתיות.

הטרנדים החמים לחתן ולכלה

המגמות לשנה זו בשמלות הכלה: בוהו-שיק, מחשוף פרונטלי שהולך ותופס את מקום מחשופי הגב, אוברול לאמיצות ולמקוריות, צבעי ניוד, וגזרת Off the shoulders. לגברים? אם ירוק הוא הצבע הנכון לחתונות 2017, כחול על מבחר גווניו הוא הצבע הנכון לחליפת החתן – אלגנטי ומחמיא.

בשיתוף: ויה אירועים VIA EVENTS – אולם אירועים במרכז הארץ | גן אירועים במרכז הארץ

בקרו באתר 

בקרו באתר של ויה VIAhttp://www.via-events.co.il/conference_hall_central_israel


לתיאום פגישה ניתן לחייג: 077-6706687

ויה, בית לאירועים בלב הפרדסים של נס ציונה ואזור השפלה – יוקרה, פאר ושירות

חתונות חורף, קיץ, סתיו, אביב, כנסים, חתונות שישי בצהריים, ברית/ה, אירועים עסקיים וימי חברה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה