למטפלים – עכשיו גם לא רחוק, ברחובות nlp ללמוד



nlp היא שיטת טיפול אפקטיבית מאוד, בזכות היכולת לשנות אמונות מגבילות ומחשבות שליליות, ועל בסיס זה ליצור במהירות יחסית שינוי משמעותי לטובה גם בהתנהלות.

 טיפול nlp מתאים להתמודדות עם מגוון רחב של מצוקות ובהן חרדות, דיכאון, הקלה על כאבים, מערכות יחסים לא מיטיבות, חוסר הגשמה ועוד – ועכשיו אפשר להפוך למטפלים מוכשרים ומבוקשים גם בלי לנסוע רחוק שכן גם ברחובות מוצעים לימודי nlp.

לימודי nlp ברחובות מתאימים הן למטפלים שרוצים להעשיר את ארגז הכלים שלהם בכלי שהוכח כאפקטיבי מאוד, הן למי שרוצה להפוך למטפל/ת והן למי שרוצה לשנות את חייו וליהנות מצמיחה קלה ומיצוי הפוטנציאל בכל תחומי החיים.

איך עובדת שיטת ה-nlp?

שיטת ה-nlp (השם הוא ראשי תיבות של Neuro Linguistic Programming) משנה כאמור את ההתנהגות על בסיס תכנות מחדש (Programming) של המוח. התכנות מחדש נשען על התייחסות מדויקת לאופן שבו אנחנו מבטאים את חוויות החיים (Linguistic) ובפרט להשפעת אמונות, מודעות ולא מודעות, על הדרך שבה אנחנו מפרשים מידע חושי (Neuro).

כך לדוגמה אדם בעל חרדת טיסות יקרא ידיעה באתר מסוים על התרסקות מטוס ומיד יאשר לעצמו ש"אסור לעלות על מטוסים", בעוד אנשים אחרים יגיבו לאותו מידע בדיוק בדרך אחרת (צער על הנפגעים בתאונה, אבל הבנה שרמת הסיכון אינה גבוהה ושבסופו של דבר היתרונות של הטיסות גדולים בהרבה מהסיכון).

לימודי nlp ברחובות מקנים את כל הכלים הנדרשים לצורך התבוננות מודעת באופן שבו אנחנו מפרשים את המציאות ומוסיפים עליה שכבות שאינן הכרחיות ובמקרים רבים מגבילות אותנו ומונעות מאיתנו להתנהל בדרך שבאמת תניב לנו מקסימום תועלת.

מה כוללים לימודי nlp ברחובות?

הכשרה ב-nlp נחלקת ל-2 שלבים, ובהתאם גם לימודי nlp ברחובות כוללים 2 שלבים (כשניתן "להסתפק" גם רק בשלב הראשון, שדי בו כדי לייצר שינוי דרמטי לטובה באיכות החיים):

השלב הראשון הוא nlp practitioner. לימודי nlp practitioner מתאימים לכל אחד וכל אחת, נמשכים שנה אקדמית, כוללים הן ידע תיאורטי והן התנסויות מעשיות, ובנוסף עוברים התלמידים בקורסי ה-nlp הבסיסיים גם טיפולי nlp בעצמם – תהליך מותאם אישית עבורם ולתכנים הרלוונטיים בנקודת הזמן הנוכחית בחייהם.

לימודי nlp ברחובות בשלב זה מקנים את יסודות השיטה, כיצד להשתמש בדמיון מודרך כדי לשנות את התת מודע ואת המוח, מודלים שונים של תקשורת בין-אישית שגם הם חלק בלתי נפרד מעקרונות ה-nlp ועוד.

השלב השני נקרא nlp master practitioner. הלימודים של שלב זה נמשכים גם כן שנה אקדמית, ומספקים העמקה לגבי דרכי הטיפול ב-nlp, שיטות לפתרון קונפליקטים פנימיים וטכניקות להפגת מצוקות ספציפיות כגון פחד במה, חרדת בחינות, קלסטרופוביה ועוד. עוד כוללים לימודי מאסטר nlp כלים לשחרור זיכרונות מגבילים, פרוטוקולים לניהול שיחות טיפוליות וכן תרגול משמעותי בליווי צמוד כדי להטמיע טוב יותר את כל התכנים והיכולות החדשות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה