עמית ב' אלופת האלופות במאמאנט הארצי



האלופה המקומית של ראשון לציון זכתה בתהילה הגדולה אחרי שסיימה עונה חלומית. קבוצת האמהות של עמית ב מראשון לציון ניצחה בגמר המפעל את גן יבנה וזכתה בכל התארים של הענף.

הישג ענק לקבוצת האמהות של העיר: אחרי שזכו באליפות ראשון בסוף החודש שעבר, עם מאזן מושלם של ניצחונות, קבוצת עמית ב' דהרה לזכייה הסטורית באלופת האלופות מאמאנט.

לעדכונים הכי חמים בראשל"צ – הצטרפו בקליק לפייסבוק של ראשונט

קבוצת העמית ב' הוקמה השנה והיא מורכבת משחקניות ותיקות ששיחקו בעבר בבתי ספר שונים. לדברי קפטנית הקבוצה, טל סרוסי נתנזון, מה שהביא לעונה מוצלחת זו זה המקצועיות, הרצינות, האחווה והפרגון בין הבנות בקבוצה. "לכל משחק התייחסנו ברצינות וכל יריבה היתה ראויה. כל הבנות נתנו את הלב והנשמה וכמובן אי אפשר בלי להגיד תודה למשפחות היקרות שליוו ,תמכו ופרגנו לכל אורך הדרך".

תודה מיוחדת לחברה העירונית ולרכז הכדורשת בעיר, מר שמשון גמליאל ,בפרט על הליווי, התמיכה והעזרה במהלך השנה. תודה גם לגב' לימור גור, חברת מועצת העיר, על תמיכתה בענף הכדורשת וקידומו.

עמית ב' אלופת מאמאנט ראשון לציון ייצגה את העיר בטורניר האלופות הארצי והצליחה להעפיל לגמר מול גן יבנה אחרי שדילגה נהדר והפגינה עליונות בשלבי רבע הגמר (מול חדרה) ובחצי הגמר (מול גבעתיים). אחרי משחק גמר צמוד ניצחה קבוצת העמית 2:1 וכאמור הניפה בסיום את גביע המנצחות הגדולות של מאמאנט וקטפה את תואר "אלופת האלופות" לשנת 2016/17.

הטורניר שנערך באולם בנס ציונה הועבר בשידור חי באמצעי המדיה השונים של הארגון והתאפיין בסדר מופתי עם מאות צופים ביציעים וצופי לייב ברחבי האינטרנט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה