טיפים למציאת אולם אירועים בשפלה



אזור השפלה ידוע כמקום מועדף לאירועים רבים, משפחתיים ועסקיים. האזור מציע נוף מרהיב, מרחבי טבע פתוחים, ישובים כפריים ואוויר נקי ורענן.

באזור השפלה יש שלל אולמות אירועים בכל הגדלים ובכל רמות האבזור, וכדי לבחור מקום מתאים לאירוע שלכם, עליכם לערוך סקר שוק. כדאי לבקש המלצות מחברים, מקרובי משפחה, משכנים ומקולגות בעבודה, ומומלץ להיעזר בקריאת חוות דעת באינטרנט. 

בחירת אולם אירועים מתחילה בגיבוש קונספט לאירוע ובהכנת רשימת מוזמנים. יש לבחור אולם אירועים בהתאם לכמות האורחים שעומדים להגיע לאירוע שאתם מתכננים, לכן כדאי לבחור מקום רק לאחר שיודעים מהי כמות המוזמנים – כך ניתן לסנן מהרשימה אולמות קטנים מדי במקרה של ריבוי משתתפים, או להיפך: אם אתם מתכננים אירוע אינטימי, תוכלו להתמקד באולמות אירועים קטנים המציעים אווירה נעימה ואינטימית.

חיפוש אולמות אירועים באינטרנט

הדרך הפשוטה ביותר כיום לחפש אולם אירועים בשפלה (ובכל אזור אחר בארץ) היא בעזרת חיפוש באינטרנט. חיפוש מהיר באחד ממנועי החיפוש מאפשר לקבל רשימה ארוכה של אולמות אירועים בכל אזור השפלה. אפשר לגלוש למספר אתרים של אולמות אירועים כדי להתרשם מגלריית התמונות ומהשירות שמציעים במקום. לאחר סינון ראשוני כדאי לקרוא חוות דעת אובייקטיביות של גולשים שהפיקו אירועים באולם שנראה לכם מתאים, ולאחר מכן תוכלו לקצר את הרשימה של המקומות הפוטנציאליים והמתאימים עבורכם וליצור עמם קשר בטלפון. 

במהלך השיחה תוכלו להתרשם מהשירות במקום, לשאול שאלות כמו איזה ציוד טכני יש באולם האירועים, האם מקבלים אטרקציות מבעל האולם כמתנה, האם המקום מציע שירותי קייטרינג או שעליכם להזמין חברת קייטרינג חיצונית, האם יש חניה ועוד.

לאחר שבחרתם 4-3 מקומות מתאימים, תוכלו לתאם פגישה במקום. כדאי לבקר באולם אירועים כאשר מתקיימת בו שמחה דומה לשלכם כמו חתונה, בת או בר מצווה או אירוע עסקי. כך תוכלו להתרשם בזמן אמת מרמת השירות של הצוות ומאיכותה, מרמת התחזוקה והניקיון, מאיכות האוכל ומהחוויה הקולינרית, מהתפאורה וכיוצא בזה.

טיפים חשובים לבחירת אולם אירועים באזור השפלה

מספר המוזמנים - כאמור, הטיפ החשוב ביותר לבחירת מקום לאירועים הוא התאמה בין מספר המוזמנים לאירוע שאתם מפיקים לבין קיבולת האכלוס של האולם. לאירועים משפחתיים ועסקיים קטנים כדאי להזמין אולם אירועים קטן יחסית כדי ליהנות מאווירה אינטימית, וכמו כן חשוב לבדוק האם אולם האירועים מציע גינה מטופחת שבה ניתן לערוך את קבלת הפנים או את החופה.

עיצוב, ציוד ורישיון - מומלץ לחפש אולם אירועים בשפלה שמציע עיצוב יוקרתי המתאים לסוג האירוע שאתם מתכננים, ויש לבדוק גם איזה ציוד טכני מותקן במקום כגון מערכות הגברה ותאורה, מקרנים, מסכי ענק, עמדת תקליטן וכדומה. בנוסף, יש לבדוק מראש כי המקום פועל כחוק ושמצויים בידיו כל האישורים הנדרשים להפעלת אולם אירועים. יש לדרוש מבעל האולם להציג רישיון עסק בתוקף, וכדאי לכם לברר גם את נושא הביטוח כדי להיות בטוחים שאתם ושהאורחים שלכם מכוסים מבחינה זו, וכך תיהנו מראש שקט.

חניה ונגישות - כמו כן, אורחים רבים עומדים להגיע ממרחקים, לכן כדאי לבדוק האם יש לאולם האירועים חניה בשפע והאם ניתן להגיע אליו גם בתחבורה ציבורית, או שעליכם לארגן הסעות מאורגנות לאירוע. כדאי גם לבדוק האם המקום נגיש לבעלי מוגבלויות בתנועה – כך אורחים הסובלים מנכות וממוגבלויות שונות יוכלו להגיע לאירוע.  

האוכל במקום - כאשר מבקרים באולם האירועים בשפלה כדאי להתרשם מהעיצוב, ויש לברר האם ניתן לשנות את התפאורה בהתאם לסוג האירוע ולמטרתו. כמו כן, אם המקום מציע שירותי קייטרינג, כדאי לקבוע מבחן טעימות במהלך אירוע שמתקיים במקום. האוכל הוא גורם קריטי להצלחת האירוע שלכם ואין להתפשר על איכות המזון ועל טריותו, כמו גם על תפריט עשיר ומגוון המתאים לטעמכם האישי הייחודי ולסוג האירוע


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה