אלום סטייל – פשוט מבינים באלומיניום!



ישנם דברים רבים, אותם מייצרים מאלומיניום. ואם כבר לקנות מוצר מאלומיניום, אז שיהיה של אלום סטייל! למה? המשיכו לקרוא ותבינו בעצמכם.

מה זה אלומיניום?

האלומיניום הוא סוג של מתכת בעלת תכונות ייחודיות, המאפשרות ייצור של מוצרים שונים הן לאנשים פרטיים והן לעסקים. התכונות הייחודיות של האלומיניום הן: מתכת שלא מחלידה, מתכת קלת משקל ושאינה דורשת טיפול שוטף ונשמרת לאורך שנים. תכונות אלו הופכות את האלומיניום למתכת מבוקשת מאוד בתחומים רבים, עליהם נרחיב ונפרט בהמשך.

חומרים אחרים

כמעט לכל מוצר ניתן לבחור חומרי גלם אחרים, מלבד אלומיניום. לדוגמה, בעבר חלונות היו עשויים מעץ והם עשו את עבודתם נאמנה. עד שגילו, שהתגובה של העץ לרטיבות ולחום, מהם חלונות חיצוניים סובלים מאוד, היא לא מיטבית ולכן היה צורך בתחזוקה שוטפת ואף בהחלפה לאחר תקופה קצרה יחסית והיות שהאלומיניום לא מגיב באותו האופן, הוא הפך לאחד החומרים המבוקשים למטרה זו ודומותיה.

השימושים באלומיניום

ישנם שימושים נפוצים במיוחד לאלומיניום. ביניהם: חלונות, תריסים, מעקות, גגונים, דלתות, חלונות ראווה ועוד. במרבית המקרים, הרצון להשתמש דווקא באלומיניום נובע מכך, שמדובר על מוצר מתכתי, שאמור להיות בחוץ ואז הוא חשוף לפגעי מזג האוויר. היות שאלומיניום עמיד בפני חלודה, הרי שהבחירה הטבעית היא במתכת זו לעומת אחרות ובהשוואה לחומרים אחרים, שאינם מתכות, הרי שהאלומיניום חזק ואמין במיוחד.

למה לבחור אלום סטייל?

אם אתם מחפשים חומר אמין, הרי הגיוני שגם תחפשו חברה אמינה, שתספק לכם אותו! אלום סטייל מספקת עבודות אלומיניום כבר מעל 30 שנה וברזומה שלה תוכלו למצוא עבודות אלומיניום מכל הסוגים ולא פחות לקוחות מרוצים. בנוסף, באלום סטייל לא מסתפקים באספקת המוצר ללקוח, אלא מאמינים בשירות כולל וליווי אישי לאורך כל תהליך תכנון המוצר, ייצורו והתקנתו.

הרבה יותר מאלומיניום!

כאמור, באלום סטייל השירות ללקוח חשוב לא פחות מאשר המוצר הסופי ולכן מציעים לכם גם ליווי אישי של אנשי מקצוע מתחומים שונים, שיעזרו לכם לבצע את ההתאמה המושלמת בין הצורך שלכם לבין הביצוע. בנוסף, באלום סטייל מאמינים במוצר הסופי ולכן גם מעניקים לכם אחריות של 5 שנים על כל עבודה שיעשו עבורכם. 

איך תדעו שזה מתאים גם לכם?

ראשית, אם אתם זקוקים למוצר, שיכול להיות מיוצר מאלומיניום, אל תתלבטו והשתמשו בחומר זה. שנית, אם כבר בחרתם מוצר מאלומיניום, רכשו אותו אצל המומחים ואל תתפשרו על פחות מזה. אם אתם עדיין ספקניים, תוכלו ליצור קשר עם המומחים של אלום סטייל ולבקש חוות דעת מקצועית לגבי המוצר הספציפי, לו אתם זקוקים. כך תוכלו לתכנן את המוצר שלכם בליווי של אנשי מקצוע מתחום האדריכלות וההנדסה ולוודא את התאמת תכנון המוצר לתוצאה הסופית שלו וכמובן – לצרכים האישיים שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה