איזה כיף שהקיץ כאן - זה הזמן להתחדש בבריכה



עונת הקיץ בישראל מתאימה מאד להתקנת בריכות שחייה פרטיות בחצרות הבתים.

כיום נפוץ מאד להניח בריכות בגדלים שונים על פני הקרקע או להתקין בריכות ממש תוך כדי חפירה בעומק הקרקע של הגינה. בנוסף, ישנם כיום סוגים רבים מספור וגדלים או צורות רבים של בריכות וכל מי שחפץ בבריכה פרטית יכול בקלות למצוא בדיוק את זו שתתאים לו, לצרכים שלו ולגינה שלו.

כאשר מחליטים להתחדש בבריכה - יש שאלות רבות שצריך לשאול ולא מעט החלטות לקבל. על מנת לעשות קצת סדר ולסייע בחלק מהנושאים שצריך לחשוב עליהם ולקחת אותם בחשבון - כאן ניתן למצוא ראשי פרקים של תחומים הקשורים לנושא ויהוו נקודת פתיחה לא רעה להמשך הבירורים:

  • מיקום הבריכה -קל הרבה יותר למקם בריכה עליונה מאשר לחפור בקרקע. יחד עם זאת גם לבריכה מותקנת יש יתרונות וצריך לחשוב מה מעדיפים ומה מתאים יותר לבני המשפחה.
  • חומר גלם - כיום הבריכות עשויות ממגוון רחב של חומרי גלם. יחד עם זאת - בריכת פיברגלס נחשבת למובילה ומבוקשת ביותר, שכן חומר גלם זה נחשב למתקדם ביותר והבריכות עמידות ומחזיקות מעמד למשך זמן רב. הפיברגלס גם נמצא כחומר המתאים ביותר עבור בריכות המותקנות בתוך הקרקע של הגינה.
  • גודל ומידות - בתקופה האחרונה יש יותר ויורת ביקוש לבריכות בהתאמה אישית, כלומר לא כאלה בעלות מידות סטנדרטיות. כך אפשר לעצב את הגינה כולה תוך התחשבות בבריכה ולהחליט איך למקם אלמנטים נוספים הקשורים בעיצוב החצר.
  • מי יעשה שימוש בבריכה? כאשר גם ילדים ישחו בבריכה - חשוב שעומק הבריכה יהיה מותאם להם. זאת בניגוד לעומק בריכה שונה במידה ורק מבוגרים אמורים לשחות בה.
  • עיצוב - כאשר שוקלים את כל האפשרויות בכובד ראש כדאי גם לחשוב על ליווי מקצועי של אדם שיש לו ניסיון רב בעיצוב גינות עם בריכות פרטיות על מנת ליהנות מהטיפים וההמלצות שהוא יוכל לתת.
  • שילוב עיצובי - למרות ההנאה הגדולה שאפשר להפיק מהבריכה - כדאי לזכור שהגינה צריכה להישאר גם זמינה עבור מי שמעדיף את השהייה היבשה בה, כלומר לנוח, לקרוא ספר או עיתון או להשתזף. כדאי מאד שגם עבורו יהיו פינות המתאימות בגינה.
  • מחויבות לטווח אורך - בריכה המותקנת בתוך הקרקע תהיה מותאמת אישית ולא ניתן יהיה לקחת אותה במידה ועוברים דירה. לא כך הדבר כאשר מדובר על בריכה שממוקמת על פני השטח. גם זה מהווה שיקול עבור לא מעט אנשים.

איך הכי כדאי לבחור בריכת שחייה לגינה?

כמו בכל נושא אחר הקשור למיקום של חפץ גדול בבית - גם בנושא הזה כדאי מאד להתייעץ עם איש מקצוע. ההמלצות והעצות שהוא יוכל לתת עשויות להתגלות לא רק כמועילות ונכונות אלא כממש מצילות, שכן לא יקרה מצב שבו מתבזבז כסף על החלטות שגויות. התהליך כולו יהיה מפוקח ומבוקר והבריכה שתיבנה תהיה מותאמת ומתאימה באופן אישי למשפחה ולצרכים של כל אחד ואחת ממי שאמור לעשות שימוש בבריכה.

לא כדאי להקל ראש בנושא, שכן מדובר גם בהוצאה כספית לא מבוטלת וכדאי מאד שהיא תהיה כדאית, משלמת וכזאת שבסופה אפשר יהיה ליהנות מהבריכה כמה שיותר. איש מקצוע יוכל לכוון בדיוק אל הבריכה שמתאימה וגם לסייע בבחירת אנשי המקצוע המתאימים לביצוע החפירה, ההתקנה וקבלת הנחיות התחזוקה השוטפת אשר בזכותן יישמר מצבה של הבריכה והיא תישאר עמידה ואיכותית גם לאחר פרק זמן ארוך של שימוש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה