עיצוב גרפי באינטרנט – ללמוד מהמנוסים



בכל תחום שתלמדו, חיוני לרכוש את הכלים המעשיים ליישום הלימוד בשטח. אם לא תרכשו את הכלים הדרושים לכם ליישום הלימוד, אפשר לומר שחבל על הזמן שלכם. התעשייה כשמה כן היא, מצריכה עשייה מתמדת ומבוססת על יצירת שינויים בעולם. ככל שהשינויים אותם תצרו יהיו חדשניים יותר, מקוריים יותר, מרגשים ומעוררים יותר, כך תקבלו תגובות משמעותיות יותר מהקהל.

 

כל מעצב גרפי בתחילת דרכו מחזיק במספר כלים המאפשרים לו להתחיל את דרכו המקצועית. ברוב המקרים, מעצבים גרפיים אשר זה עתה סיימו את לימודיהם מחזיקים מספר מצומצם של כלי עיצוב והתנהלות בתעשייה כשהם מגלים כי המסע האמיתי מתחיל דווקא כשנגמרים הלימודים. מקימי מכללת סולו מגיעים מתוך התעשייה ועברו בעצמם את הדרך שעובר כל מעצב גרפי בתחילת דרכו. שנות הניסיון הרבות של מקימי המכללה הביאו להבנה כי התעשייה צריכה מעצבים זריזים, מקוריים, מהירי תפיסה, מהירי יישום, אינטליגנטיים, בעלי חשיבה חדה ויכולת לחדש ולהתחדש ללא הרף.

לומדים, עובדים, מצליחים

ההבנה הזו היא שהביאה את מקימי מכללת סולו לפתוח קורסים לעיצוב גרפי באינטרנט מבלי להצריך את הסטודנטים לצאת מהבית. יתרה מכך, כל סטודנט במכללת סולו עיצוב גרפי מקבל יחס אישי וייחודי כך שהוא מקבל את כל המרחב הדרוש ללמוד את עצמו ואת האופן בו הוא יוצר, מעצב, עובד ומוביל לתוצר המוגמר. באמצעות העבודה האישית המתאפשרת מלימודי אחד על אחד, הבוגרים של מכללת סולו יודעים הרבה יותר מבוגרים אחרים שמסיימים את לימודיהם. הודות למנחים המגיעים מתוך תעשיית העיצוב, הבוגרים של מכללת סולו מכירים את הטיפים הקטנים מבפנים ויכולים להשתלב במקום עבודה תוך היכרות עם שיטות, אסטרטגיות וכלים אותם רכשו כבר בזמן הלימודים.

לדעת לעבוד

הרקע התיאורטי, ככל שהוא חשוב להיכרות עם עולם התוכן ומשפיע על האופן בו הדיסציפלינה העיצובית מתפתחת, לא מהווה יתרון כשמעצב נדרש ליישם את הכישורים שלו בשטח. בזמן אמת, על המעצב להכיר את המגוון הגדול ביותר של כלים לעיצוב על מנת שיוכל להציע ללקוח את התוצאה הטובה ביותר. לא פחות חשוב מכך, המעצב צריך לדעת להיות קשוב ללקוחות שלו, להקשיב למה שהם גם לא אומרים, להבין את הקשיים של הלקוח ולרכוש את אמונו. העבודה האישית במכללת סולו מפתחת אצל הסטודנטים את יכולות הקשב האישיות, את האינטראקציה הרצויה בעבודה עם לקוח ואת הדינמיקה המתבקשת לצורך הובלת הלקוח למקום הרצוי.

מיתוג אישי

לא רק מוצר או חברה זקוקים למיתוג. למעשה, כל אחד ואחת מאתנו ממתגים את עצמנו ללא הרף: אנחנו ממתגים את עצמנו כשאנחנו בתקשורת עם אחרים, אנחנו ממתגים את עצמנו באופן בו אנו בוחרים להתלבש, אנחנו ממתגים את עצמנו באופן בו אנו מתנהלים, ועוד. ההדרכה האישית, תיק העבודות הייחודי, הלמידה בסביבה הטבעית וההנחיה המקצועית המוענקת על ידי המורים המנוסים ביותר מאפשרת ללומדים לבנות את הזהות המקצועית שלהם מרגע התחלת הלימודים במכללה. מרגישים שאתם מוכנים לבנות את העתיד המקצועי שלכם? מקומכם אתנו!

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה