המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, זכתה במקום השלישי בגביע העולם



הישג נהדר למתעמלת האמנותית מראשון לציון שזכתה במדליית הארד בגביע העולם בבולגריה * תוצאות מצוינות שהשיגה העלו אותה לגמר בכל המכשירים * התוצאות העלו אותה לאליפות אירופה שתתקיים השבוע בהונגריה

גאווה גדולה לישראל וגאווה גדולה לראשון לציון בפרט. המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם (17) סיכמה תחרות מצוינת בגביע העולם שהתקיימה בבולגריה. לינוי עלתה על הפודיום בקרב רב כשהיא זוכה במקום השלישי ומדלית הארד עם הציון 70.300 שגם הבטיח את השתתפותה באליפות אירופה שתתקיים השבוע בהונגריה.

מעוניינים להתעדכן בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.

בנוסף העפילה לינוי לארבעה גמרים כאשר השיגה תוצאות נהדרות. בחישוק היא השיגה 18.200 שהעניק לה מדלית כסף, באלות היא השיגה את התוצאה 17.400 ובכך את המקום השלישי ןמדליית הארד, בסרט היא השיגה את התוצאה 16.600 שהוביל אותה למקום הרביעי ובכדור השיגה את התוצאה 12.450 והמקום השמיני.  המתעמלת לינוי אשרם מלווה במאמנות לנה קופילנקו ואיילת זוסמן מהפועל ראשון לציון.

לינוי נולדה וגדלה בראשון לציון והחלה להתאמן כבר בגיל 6 וחצי, את דרכה בספורט המקצועני החלה כבר בגיל 12. שנה לאחר מכן היא השתתפה באליפות אירופה התעמלות אומנותית לנערות שנערכה בבאקו וזכתה בשתי מדליות ארד.

שנה לאחר מכן, ב-2015 קבעה לינוי היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הצעירה ביותר לזכות במדליית זהב בתחרות גרנד פרי כאשר זכתה במדליית הזהב בתרגיל האלות בגרנד פרי בברנו.

עיריית ראשון לציון מעריכה את ספורטאי העיר הצעירים והעניקה לה ולספורטאים נוספים בעיר מלגה בהתאם להוצאות הגלומות בענף בו היא מתמודדת.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, בירך את לינוי הבנות בשמו ובשם מועצת העיר, על ההישגים המרשימים שהסבו לעיר גאווה רבה והוא מאחל לה בהצלחה האליפות אירופה.

תמונה מדף הפייסבוק האישי של לינוי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה