חגיגות בר/בת מצווה בטבע ופעילויות גיבוש משפחתיות להורים וילדים



חגיגות בר ובת מצווה השתנו לבלי היכר בשנים האחרונות. הורים וילדים כבר אינם מסתפקים באולם, דרשה ומסעדה, ומחפשים משהו מיוחד. אירוע שיותיר חותם ואשר וייחרט בליבם של חתן/כלת השמחה, בני המשפחה, החברים והאורחים.

 

לא אחת, בתכנון בר מצווה או בת מצווה, רבים מחפשים פעילות עם ערך מוסף. למשל, חגיגה שתיערך תחת כיפת השמיים ותספק חוויה ייחודית, מגבשת, הרפתקנית, עוצמתית ובלתי נשכחת. כזו היא לדוגמה בר מצווה או בת מצווה בטבע שכוללת גם אטרקציות לבר מצווה כמו סנפלינג, אומגה, גשרי חבלים וכדומה. בחגיגה כזו ניתן לאפשר לכל הקרובים והחברים של חתן או כלת המצווה (שנמצאים במרכז העניינים כמובן) לקחת חלק במשהו יוצא דופן ולהפיק ממנו הנאה אמיתית. הפעילויות מותאמות לטווח רחב של גילאים כאשר גם הקטנים וגם המבוגרים לוקחים בהן חלק. כשמוסיפים לכל זה את התמונות הבלתי נשכחות, התוצאה היא בהחלט מדהימה.

כשיוצאי 669 מארגנים לכם בר מצווה או בת מצווה

חברות רבות בישראל מארגנות בת מצווה או בר מצווה בטבע. אחת המובילות בתחום היא "על חבלים" שמתמחה בשלל אטרקציות המשלבות את האדם, הטבע ומה שביניהם. החברה מציעה פעילויות שונות ומדליקות כמו סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, פארק חבלים, סולמות ומבוכים, מגדל קפיצה מגובה לברזנט, מיני באנג'י ועוד. האטרקציות משלבות הפעלות שונות כמו משחקים, תחרויות, משימות, משחקי צוות וספורט אתגרי. כל אחד מהאורחים ימצא את עצמו בפעילויות שמותאמות גם לאמיצים ביותר וגם להססנים שבחבורה.

"על חבלים" גם מאפשרת לארגן במסגרת בר או בת מצווה הרפתקאות נוספות כמו נסיעה בטרקטורון, טיולי ג'יפים וגלישה ממצוקים מרהיבים באמצעות אומגה וסנפלינג. החברה היא בעלת היתר הדרכה של משרד החינוך והוקמה למעשה על ידי צוות מקצועי של יוצאי סיירות ויחידת החילוץ הצה"לית 669. הפעילויות מועברות על ידי מדריכים מוסמכים, מבוטחות בביטוח מקיף, הכולל אחריות מקצועית ואחריות צולבת למזמינים, ועומדות בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

החברה אף מאפשרת להגביר את הקצב וההנאה עם שדרוג החוויה עם מעגל מתופפים, קומזיץ, תוכנית "הישרדות" בטבע, להטוטני אש וכן – גם הקרנת מצגת.

עיצוב וקייטרינג

האירוע מעוצב לפי רצונם של חתן או כלת השמחה, ובאופן שמשתלב עם המרקם הטבעי של האזור בזכות פינות ישיבה, משחקים סביב המדורה ועוד. הכל בהתאם למסגרת התקציב. חוגגים שמבקשים להעצים את האירוע יכולים גם ליצור עולם אלטרנטיבי דוגמת הפקה בסגנון אבירים ונסיכות, מסיבת ריקודים בין העצים ועוד שלל אפשרויות. החברה לא שוכחת כמובן את עניין האוכל ומספקת בחירה מבין מניפת תפריטים מעוררי תיאבון.

 

 

לסיכום,

בר מצווה או בת המצווה הם אירוע משמעותי בחיי כל ילד או ילדה (ולא פחות מכך, בחייהם של ההורים המאושרים). בזכות חברות כמו "על חבלים", ניתן כיום לארגן חגיגות בר/בת מצווה שיוצאות מהקופסא היישר אל הטבע הפתוח. חגיגה חד פעמית, לאירוע חד פעמי, ולחתן/כלת שמחה שאין כמותם בעולם , פועלים בכל הארץ בכל שעה ובכל מזג אוויר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה