לימודי איפור מקצועי במרכז הארץ



בעבר הרוב הכולל בקורסי איפור היה של נשים, כיום תוכלו למצוא בקורסים השונים המתמקדים באיפור גם גברים. כיום תחום הטיפוח והיופי לא עובר ליד המין הגברי, תוכלו למצוא אותם שותפים עיקריים בתחומים הבאים : איפור, ספרות, סטיילינג והיד עוד נטויה.

 

לימודי איפור מקצועי

כיום קיימים מגוון בתי ספר מקצועיים לאיפור, לרוב בתי הספר יציעו מגוון קורסים המלמדים סגנונות איפור. סגנונות האיפור הנלמדים במכללות השונות : איפור דרמטי, איפור עדין, איפור טבעי, איפור מעושן, איפור בשיטת הקונטור ועוד.

איפור דרמטי – האביזרים הדרושים ליצירת איפור דרמטי: צללית קרמית שחורה, צללית כהה לבחירתך, מברשת סינטטית, מברשת טשטוש, צללית בהירה כדי שנוכל לבצע אפקט מואר, מסקרה שחורה, ריסים מלאכותיים אשר ייצרו מראה אפל.

איפור עדין – איפור לא חייב להיות גס ומורגש, ניתן להרגיש ולהראות מטופחת גם על ידי תכשירים טבעיים אשר אינם מכילים צלליות כהות ושפתונים אדומים. כל מה שתצטרכו על מנת להישאר טבעית זה למעשה : צללית עדינה ובהירה, שפתון בצבע השפתיים שלך וסומק בהיר. כך למעשה תוכלי להרגיש מטופחת אך לא יותר מידי מצועצעת.

איפור בשיטת הקונטור – שגעת הקונטור החלה ממש לא מזמן, מאפרות רבות בוחרות לשלב את השיטה הזו בחיי היום יום שלהן. שיטה זו מבליטה למעשה את קווי הפנים. איפור קונטור יוצר למעשה משחקי אור וצל בפנים ובכך ניתן להדגיש את תווי הפנים. על ידי שימוש באיפור כהה אנו למעשה מצלילים את הפנים ועל ידי איפור בהיר אנחנו מאירים את תווי הפנים.

שיטות לימוד מקצועיות בבית הספר לאיפור

מאפרים מקצועיים רבים הגיעו למסקנה כי את הידע שלהם כדאי להעביר גם לדור הבא לכן, מאפרים רבים בעלי שם בתעשייה החלו לערוך סדנאות איפור על פי שיטות איפור וחלקם אף פתחו בית ספר מקצועי לאיפור. בית ספר מקצועי לאיפור מרכז עבור המאפרים לעתיד את השיטות הטובות ביותר לאיפור. לסטודנטים לאיפור יתרון על שאר המאפרים אשר לא עברו הכשרה מקצועית, בסוף הקורס המאפרים העתידיים יוצאים לשוק העבודה עם כלים ובנוסף עם תיק עבודות רחב. במהלך הקורס הם רוכשים לעצמם ניסיון מול לקוחות, ניסיון כחלק מהפקת אופנה ויצירת קשרים עם מקצוענים בתעשייה. לרוב תמצאו את קורסי האיפור במרכז הארץ ולא בצפון או בדרום. מרכז הארץ מהווה מקום לימוד עבור מקצועות רבים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה