פעמים רבות אנשים מוצאים את עצמם זקוקים לשירותי הסעות. מתי ואיך עושים את זה? על כך תוכלו לקרוא במאמר זה.

פעמים רבות אנשים מוצאים את עצמם זקוקים לשירותי הסעות. מתי ואיך עושים את זה? על כך תוכלו לקרוא במאמר זה.

מהם שירותי הסעות?

שירותי הסעות הם האפשרות של כל אחד מאתנו ליהנות מנהג פרטי וצמוד לרגל אירוע כזה או אחר. ההסעה לא חייבת להיות בהכרח ללקוח עצמו, אלא בהחלט יכולה להיות במטרה להסיע אורחים לאירוע, הסעות עובדים או כל מטרה אחרת. כמו כן, ההסעה יכולה להיות על בסיס קבוע או באופן חד פעמי ובמרבית הפעמים, היא גם כוללת רכב ייעודי, בו ניתן להסיע את כמות הנוסעים הנדרשת.

בר מצווה

אחת הדרכים הנפוצות לחגוג את הגעתו למצוות של עלם צעיר היא בנסעה אל הכותל המערבי בירושלים. במקרה כזה נהוג לחגוג עם כל המשפחה ולשם כך, נהוג גם להזמין רכב גדול, פעמים רבות אוטובוס, שייקח את בני המשפחה והחברים הקרובים כדי שיוכלו לקחת חלק בשמחה של חתן השמחה ומשפחתו.

חתונה

כששני בני זוג בוחרים למסד את הקשר ביניהם, הם עושים זאת במיקום מסוים, אליו אמורים להגיע כל האורחים. הזוג המאושר, לעתים מפנק את המוזמנים באמצעות הסעות ממקום מרכזי, אליו יוכלו להגיע בקלות, וכך מאפשר למוזמנים להגיע בנוחות, בלי לדאוג לחניה ואף ליהנות משתיית משקאות אלכוהוליים במהלך החתונה בלי לדאוג לנהיגה בתום האירוע במצב של שכרות.

הסעת עובדים

מעסיקים רבים בכל רחבי הארץ בוחרים להציע לעובדים שלהם את האפשרות להשתמש בהסעות מאורגנות כחלק מתנאי ההעסקה שלהם. הסעות של עובדים טומנות בחובן יתרונות רבים הן למעסיק והן לעובד. ראשית, מדובר על הוצאה מוכרת במס ולכן המעסיק זכאי להחזרים בגינה. בנוסף, העובדים מרגישים עטופים על ידי מקום העבודה שלהם ולכן מפתחים נאמנות בין היתר, גם בזכות פריווילגיה זו.

יתרון נוסף, ממנו רצוי לא להתעלם, הוא האפשרות של הארגון להעסיק עובדים שגרים במקומות מרוחקים יחסית ממקום העבודה עצמו. בזכות ההסעות המאורגנות, העובדים המרוחקים יכולים להציע את עצמם למשרות השונות בארגון בלי להיות תלויים בתחבורה הציבורית או במקומות חנייה קרובים. מן הסתם, הרווח הוא של שני הצדדים!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה