רגע לפני סוף הקיץ - כך תשיגו מבצעי שייט אטרקטיביים



ספינות שייט הפכו להיות הלהיט של השנים האחרונות לא רק למשפחות כי אם גם ליחידים או לזוגות שמחפשים הפלגה שהיא גם חופשה בפני עצמה וגם נסיעה בין יעדים.

חשבו על זה, הרי אין הרבה דברים כאלה בעולם הנופש. אתם גם נוסעים למקומות הכי יפים בהפלגה על ימים רומנטיים ורחוקים שלא הייתם מגיעים לשם לפני כן, ואתם גם מנצלים את כלי השייט לחופשה בפני עצמה. במקרים רבים החופשה בהפלגה מספקת לא פחות מהירידה לחוף, ולכן הפלגות כאלה הן פופולריות מאוד לכל מי שמחפש מקום שבו אפשר באמת להתנתק מהציביליזציה בתנאי פאר, לאכול טוב, לישון והתרגע על הסיפון וליהנות מקולינריה טובה וממתקנים נפלאים בספינה שלכם. לא פלא שגם מחפשים כל הזמן מבצעי שייט מעולים לכולם, ולמען האמת זה אפשרי.

איך מחפשים מבצעי שייט?

ובכן, ראשית, יש לשאול את סוכני הנסיעות כדי לוודא שאין מבצע חד פעמי שלא מפרסמים אותו ברבים או באתר האינטרנט אלא מציעים אותו רק למחפשים האקטיביים שמרימים טלפון כדי לברר באמת ולרכוש חבילה. במקרים רבים תמצאו שמדובר במבצע קצר וחד פעמי וניצלתם אותו רק הודות לתושייה שלכם. כמו כן, יש לדעת כי בתאריכים מסוימים שנחשבים פחות לשיא העונה תוכלו ליהנות משייט נפלא ומחבילות נופש נהדרות אם רק תתפשרו על התאריכים. אפשר להזמין כעת ולנסוע אחר כך, אבל לנצל במלואו את המחיר המעולה. יתרון נוסף של חופשה שלא בשיא העונה הוא שתהיו פחות צפופים על הספינה, או לפחות לא עם קהל קלאסי לחוץ של חבילות שייט ונסיעות, ולכן אולי תיהנו גם יותר בעצמכם.

שינוי מסלול למבצעי שייט

מבצעי שייט נהדרים אפשר למצוא כאשר אניות משנות את המסלול שלהן ובזכות זה מציעות מחירים אטרקטיביים לתיירים שמנצלים את המסלול המשתנה, ואינם נצמדים בדבקות למסלולים הקודמים. במקרה הזה הגמישות משתלמת מאוד. המחיר הזה אינו חוזר על עצמו משום שהלוחות משתנים תמיד ולכן אם מציעים לכם – קחו ועכשיו. המחירים הנמוכים ביותר מוצעים בעונות הפחות מבוקשות ולא רק על התפר של עונת התיירות. נסו גם את הזמנים האלה אם לא דחוף לכם לנסוע בקיץ דווקא. חודשי האביב והסתיו כמו במאי או באוקטובר מומלצים לנסיעות אלה וחופשות שייט, כשעדיין נעים. לפעמים הספינות עוברות מסלולים מיבשת ליבשת מספר פעמים בשנה, והן מציעות לכם ליהנות ממחיר מוזל מאוד לצורך כך, ויש לשאול את סוכני התיירות שלכם על זה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה