תומאס וריצ'ארד נחתו



שחקני אלופת המדינה, מכבי ראנד מדיה ראשל"צ, פטריק ריצ'ארד וצ'ארלס תומאס, נחתו היום (שלישי) בארץ.

ריצ'ארד (26, 196) הוא הזר הראשון שחתם בשורות הכתומים לעונת המשחקים 2016/17. הסווינגמן האמריקאי שיחק בעונה שעברה בקבוצת שאלונוס -ריימס הצרפתית וב-34 משחקים תרם 9.6 נקודות, 29 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.7 שלשות ב-41%.

צ'ארלס תומאס (30, 203) ייפתח עונה נוספת בארץ, אחרי ששיחק במשך שנה וחצי במדי מכבי אשדוד. הפורוורד היה לאחד השחקנים הבולטים בליגה אשתקד, עם ממוצעים של 19.6 , 5.4 ריבואנדים ו-1.7 אסיסטים ב-26.4 דקות למשחק.

"אני מאוד אוהב את ישראל ושמח על ההזדמנות לשחק כאן עונה נוספת", אמר תומאס. "שמח להצטרף למכבי ראשון, הם עשו עונה נהדרת ואני מקווה שגם העונה נוכל להפתיע את הליגה ונגן על התואר".

ריצארד הוסיף: "מצפה לפתוח את העונה וכמו כל שחקן מקצועני אני אתן מעצמי את המקסימום כדי לתרום לקבוצה ולהיות חלק משמעותי בה".

שחקני הרכש הנוספים של הכתומים, ג'אבון מקריי צפוי לנחות מחר (רביעי), אנתוני הילארד צפוי לנחות ביום חמישי וג'ו ג'קסון ששיחק עד לא מזמן בליגה הסינית יגיע לארץ ב-7.9.

הארבעה צפויים להצטרף לאימוני הכתומים בתחילת שבוע הבא.

היום החלו האימונים הלא רשמיים עם סגל השחקנים הישראלי הכולל את ניצן חנוכי, אבי בן שימול, אלישי כדיר, נמרוד לוי, רון נקרשביץ' וניב בלול (עידן זלמנסון נמצא עם נבחרת ישראל בטורניר). הודעה על אימון פתוח לתקשורת יימסר בהמשך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה