הוא דווקא גבר רומנטי? מדריך ה- אל תקנה לנו לחג האהבה



חמש מתנות שאין לנו מה לעשות איתן וגברים עדיין מתעקשים לתת לנו בכל "חג אהבה". מוגש כעזרה לגברים ממש לפני הדילמה הגדולה של מה לקנות לה לט"ו באב

דובים ובובות- חוץ מלתפוס מקום בחדר השינה ולצבור אבק אין לנו באמת מה לעשות עם הדבר ה-אובר חמדמד הזה. חוץ מזה, מה אני נראית לך בת 6?
שוקולדים ובכמויות- גם זה בדיוק הזמן להקפיד על תזונה נכונה ואימונים לקראת הקיץ וגם- כמה שוקולד נראה לך שבחורה אחת יכולה להכיל? אתה יודע שזה לא בריא נכון? וחצ'קונים- מה איתם? ואולי אני בכלל אלרגית ללקטוז או לאגוזים?

פרחים ובלונים- כן, בשנות ה- 90' למלא לנו את חדר השינה בבלונים מלאים בהליום ובערימות של זרי ורדים היה נחשב לממש רומנטי אבל בוא נדבר דוגרי- האוויר יורד מהבלונים והפרחים נובלים. לא חבל על כל הכסף, הדקורציה וההשקעה בשביל משהו שנזרוק לפח עוד שלושה ימים?
מארז קרמים- ניחוחות מתוקים שסביר להניח שהמוכרת דחפה לך במחיר מופרז+ מגבת רקומה+ שמנים לאמבט שאין לי (מתקלחת ב'דוש')+ סלסלה שאין לי מקום בשבילה בשום מגירה או מדף. אגב, לכל אחת מאיתנו יש מארזים כאלה שאנחנו מתות להיפטר מהם. אמא שלך בטח תאהב אותם.


ספל/ כרית/ מצעים עם תמונה או גרוע מזה- קולאז' תמונות- באמת צריך להרחיב פה? צריך להכחיד את מי שעוד מספק את השירותים הללו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה