גובשה הלשכה המשפטית בעיריית ראשון לציון



בשנה האחרונה סיימה העירייה את התקשרותה עם משרד עו"ד אברהם בר ואיישה בעלי תפקידים ללשכה המשפטית הפנימית שעברה למשכנה החדש ברחוב הרצל בעיר.

עיריית ראשון לציון השלימה את קליטת מרבית בעלי התפקידים הבכירים בלשכה המשפטית העירונית שגובשה והוקמה בשנה האחרונה. כזכור, לפני כשנה הוחלט על סיום ההתקשרות עם משרד עו"ד אברהם בר שהעניק שירות משפטי לעירייה ב-30 השנים האחרונות. במקביל, סיימה עו"ד אהובה קרוק קורמן את תפקידה כיועצת המשפטית של העירייה ובמקומה נבחרה עו"ד אינסה גולדנברג, שלה ניסיון עשיר בתחום המוניציפלי.

בחצי השנה האחרונה החל שלב איוש התפקידים הבכירים בלשכה. לתפקיד המשנה ליועץ משפטי בתחום התכנון והבנייה, נבחרה עו"ד הדר מנצורי דוד. לתפקיד המשנה ליועץ משפטי למיסוי מוניציפאלי ומשפט מינהלי, נבחרה עו"ד נעמה כליף-חזרתי. לתפקיד המשנה לתחום האזרחי נבחרה עו"ד מירב גאון ויין. לתפקיד מנהלת מחלקת תיאום בקרה ופרויקטים נבחרה עו"ד שהר אריאן. לתפקיד התובע העירוני נבחר עו"ד דימנט שגיא. לתפקיד ממונה תחום בכיר למיסוי מוניציפאלי נבחרה עו"ד רעות קרמר. לתפקיד ממונה תחום בכיר למקרקעין והפקעות, נבחרה עו"ד שרה לביא. עו"ד נוספים צפויים להיקלט בלשכה המשפטית בשבועות הקרובים, לאחר סיום הליכי מכרז לשלב זה. לאחרונה נקבע משכנה של הלשכה ברחוב הרצל 82 בקומות 5-7.

במסגרת מהלך זה תטפל הלשכה המשפטית ברוב הפעילות השוטפת של העירייה ובייצוגה בהליכים שונים, כך שההישענות של העירייה על משרדים חיצוניים תקטן בהרבה.

עו"ד אינסה גולדנברג: "עיריית ראשל"צ הקימה לשכה משפטית איכותית ומקצועית באופן חסר תקדים בישראל בכלל ובפרק זמן כה קצר בפרט. כל זה לא היה קורם עור וגידים אלמלא זכה המהלך לתמיכה גורפת מקיר לקיר מראש העירייה, דב צור והנהלת העירייה.

אני מקווה שיעלה בידי עורכי הדין מהלשכה המשפטית להעניק לעירייה שירות משפטי ברמה גבוהה ולעמוד בשלל האתגרים הניצבים בפניהם בייעוץ וייצוג העירייה בפורומים השונים, תוך שהשמירה על הוראות הדין וכללי המשפט המינהלי נר לרגליהם." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה