מסלולי אופניים בדרום



החלטתם הפעם לרכב עם האופניים באיזור הדרום בארץ? מצפים לכם מסלולים מרתקים העתידים להראות לכם את איזור הדרום מזווית קצת אחרת.

קהל רוכבי האופניים הולך וגדל והאהדה אל ענף ספורט זה נמצאת בנסיקה תמידית. יותר ויותר אנשים גילו את הקסם שברכיבה על אופניים. הרוכבים המקצועיים והחובבים גם יחד, מגלים מעת לעת עוד ועוד מסלולים אטרקטיביים המעניקים להם חוויית רכיבה ייחודית, מאתגרת ומרגשת. החלטתם הפעם לרכב עם האופניים באיזור הדרום בארץ? מצפים לכם מסלולים מרתקים העתידים להראות לכם את איזור הדרום מזווית קצת אחרת. מחפשים אחר מסלול אופניים בדרום? הנה לכם שלושה מסלולים מוצלחים במיוחד. 

מסלולי אופניים בדרום – בבארי כבר רכבתם?

מדובר כנראה על אחד ממסלולי הרכיבה המוכרים והאהובים ביותר באיזור הדרום. סינגל בארי הפך להיות חוד החנית של מסלולי הרכיבה הדרומיים, לאחר שהוא פותח וזכה להשקעה רבה מצד הרוכבים המקומיים בדרום. תופתעו גם לגלות שמדובר על מסלול שהפך לסינגל רשמי ואומץ על ידי קרן קיימת לישראל. המסלול הקלאסי הינו קטע שאורכו 22 קילומטרים, ושריקת הפתיחה שלו מתבצעת בכניסה לקיבוץ בארי. מסלול הרכיבה מתאים לכל עונות השנה, ומעניק לקהל הרוכבים חוויית רכיבה מאתגרת ונעימה. בחודשי החורף ניתן לצפות בפריחת הכלניות הייחודית, ובחודשי הקיץ ממזג אוויר ים תיכוני משגע ונראות נפלאה. המסלול מתאים לרוכבים מתחילים ומתקדמים, שכן תנאי הדרך בו יחסית קלים ונוחים. למרות זאת, ישנן מספר ירידות תלולות ועליות חדות, כך שרצוי ומומלץ להיות עירניים לאורך כל המסלול על מנת לא להיות מופתעים. 

מסלול אופניים בדרום? בערד כבר הייתם?

למרות שישראל ידועה כמדינה קטנה, עדיין ישנם אלו המעידים כי טרם ביקרו בכל המקומות בישראל. בעזרת הרכיבה על האופניים, יותר ויותר רוכבים מגלים עוד חלקים מארץ ישראל היפה. אחת הערים הדרומיות היא ערד, המאפשרת תנאי רכיבה ומסלולים נפלאים. במסלול המחכה לכם בערד, הידוע בשמו "סובב ערד", צפוייה לכם רכיבה בת 27 קילומטרים, הנחשבת כמתאימה לרוכבים ברמה הבינונית. המשמעות היא שנדרש ניסיון ברכיבה על אופניים, אך יחד עם זאת לא צפוייה רכיבה אקסטרימית או דרך המצריכה מכם יכולות טכניות מתקדמות. עם רכיבתכם, תזכו להגיע גם למאגורת רחמים. שביל הרכיבה נתמך על ידי עיריית ערד וגם על ידי קק"ל ומשרד התיירות. 

מסלול אידיאלי למשפחות – סובב כיכר סדום

מחפשים מסלולי אופניים בדרום למשפחות? כנראה שמדובר על המסלול האידיאלי עבורכם. המסלול הזה משלב גם נסיעת שטח על הכביש וגם רכיבה על האופניים, כך שמדובר על מסלול אטרקטיבי ומגוון במיוחד. דרך מסלול הזה, מקיפים את איזור מדבר יהודה. את המסלול הזה ניתן לערוך במסלול ארוך של 25 קילומטר, או לחילופין במסלול קצר ומשפחתי יותר האורך כ-12 קילומטר. המסלול מוגדר כמסלול למשפחות, אך חשוב שגם ילדיכם יהיו בעלי ניסיון בסיסי על רכיבה על מנת לעמוד בקצב ותנאי הדרך. עם כל יציאה לרכיבה, הצטיידו במקדמי הבטיחות לרבות קסדות, מגנים לידיים ולרגליים וכמובן שבמי שתייה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה