כדוריד: מכבי ת''א ניצחה את מכבי ראשל''צ במשחק העונה



הצהובים חזרו מפיגור של חמישה שערים במחצית השנייה בדרך ל-33:35 על הקבוצה מעיר היין. חן פומרנץ בלט עם עשרה שערים. בסיום המשחק: כעס על השופטים וחילופי האשמות בין שני הצדדים

 המחזור ה-17 בליגת ווינר בכדוריד נפתח הערב (ראשון) עם משחק העונה בין המוליכה מכבי תל אביב, לשנייה בטבלה, מכבי ראשון לציון. הסטטוס קוו בין השתיים הופר ביום שישי, כאשר הצהובה מתל אביב "פתחה" פער של נקודה. הערב כאמור הן נפגשו למפגש שכנראה הכריע את גורל המקום הראשון, לקראת השלבים הסופיים של ליגת ווינר הסדירה. מכבי ראשון לציון שלטה ברוב שלבי המשחק ואפילו הוליכה ביתרון של חמישה שערים במחצית השנייה, אבל מכבי תל אביב עם פינאלה ענק ומהפך בדקה האחרונה ניצחה 33:35, והיא מגדילה את הפער בפסגה ל-3 נקודות על פני מכבי ראשון לציון. 

כאמור, ראשון לציון הובילה ברוב שלבי המשחק ובמחצית השנייה החזיקה כבר ביתרון של חמישה שערים, אלא שאז החלה ריצה מופלאה של הצהובים. חן פומרנץ חילק אסיסטים לדן נתן ולאחיו, גיל פומרנץ והצהובים צימקו ל-31:30. ראשון לצעון עוד הגדילה את ההפרש ל-30:33, אבל שם נתקעה. חן פומרנץ צימק ל-33:32. מכבי ראשון לציון איבדה כדור וקופמן העניש וקבע שוויון 33:33. בוסקוביץ' חולל מהפך והעלה ל-33:34. גלעד מאור עוד הזעיק פסק זמן, אבל זה לא עזר לקבוצתו, ווגרינץ איבד כדור וחן פומרנץ חתם את תוצאת המשחק, 33:35. מחר וביום שלישי יושלמו משחקי המחזור ה-17.

שחקני מכבי ראשל''צ בסיום (יועד כהן, איגוד הכדוריד)
שחקני מכבי ראשל''צ בסיום (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

בסיום, לאחר סערת רגשות והאשמות של נציגי שתי הקבוצות, גם כלפי השופטים, גלעד מאור, מאמן מכבי ראשון לציון, סיכם את המשחק: "הייתה פה סערת רגשות בסיום, אבל מעל הכל היה פה משחק כדוריד ענק. מכבי ראשון לציון שלטה בו באופן מוחלט. צריך להסתכל מה קרה בדקות האחרונות, רק ברמה המקצועית. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו. אין לי מה להגיד נגד השופטים. המשחק עצמו הוא תעודת כבוד מאוד גדולה לכדוריד הישראלי. היו פה שחקנים על המגרש, משני הצדדים, ולטעמי זה המשחק הכי טוב של השנה. כנראה שלא נגמור מקום ראשון, אבל מכבי ראשון לציון לא פחות טובה מכל קבוצה והיא תתעסק בעצמה ולא בשיפוט. הפנים הם ליום שישי, למשחק ברמה"ש ולגמר הגביע. עם כל הכבוד, כואב מאוד, אבל מגיע כבוד הוא למכבי תל אביב".

חן פומרנץ המצטיין במשחק, שכבש 10 שערים והוביל את המהפך: "יש אמוציות במשחק, ואנחנו צריכים להתרכז בכדוריד. אני לא מדבר עם שופטים, טעויות זה חלק ממשחק וזה מתאזן, אבל משחק צריך להתנהל יותר על מי מנוחות. יש ימים ששריקות הולכות לצד אחד, וחבל שדברים מגיעים לכאלו פסים. זה טוב שהקבוצה נלחמה היום עד לרגע האחרון. לנו היה חשוב לנסות להציג את תוכנית המשחק שלנו ויכולת עקבית. אני שמח שהיום זה עבד. אנחנו צריכים לא להגיע למצבים האלו למינוס 5 שערים, אלא להציג יכולת עקבית לאורך 60 דקות. כיף לחזור לשחק בארץ מול הקהל הישראלי. יש לי לאן להשתפר ויש לי עוד הרבה עבודה לפני".

כבשו למכבי ראשון לציון: ווגרינץ 8, קנקר וגבע 5 כ"א, יואב נאמן 4, טל גרא ודניאל פרידמן 3 כ"א, אריאל רוזנטל 2, עמית סטלמן, גל אברהם וניב יסקולקה. עצירות שוער - אלדר שיקלושי עם 8 מ-41 - 19%.

כבשו למכבי תל אביב: חן פומרנץ 10 מ-13 (כולל 6 מ-7 בפנדלים), בוסקוביץ 7, דן נתן 5, עומר דבדה ו-ולדי קופמן 4 כ"א, גיל פומרנץ 3, עידו טוראל 2, עצירות שוער: מילאן קוסאנוביץ 11 מ-44 - 25%.

קרדיט: מערכת ישראל ספורט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה