מכבי ראשל"צ מסיימת את שלב הבתים עם ניצחון



מכבי ראנד מדיה ראשל"צ סיימה את שלב הבתים במפעל האירופאי של פיב"א עם ניצחון 85:98 על קטאייה הפינית. הכתומים שוב במחצית שנייה נהדרת (38:57) הובילו בסיום לניצחון גדול. בן שימול חזר לפרקט אחרי היעדרות של שלושה שבועות (ב-16 דקות קלע 9 נקודות להן הוסיף 4 אסיסטים).

במשחק המקביל בבית, וילרבאן הצרפתית גברה על נובו מסטו הסלובנית 51:67, מה שמעלה את הכתומים לשלב שמינית הגמר מהמקום ה-2. מכבי ראנד מדיה ראשל"צ תפגוש בשלב הטופ 16 את ונטספילס הלטבית, ללא יתרון הביתיות. 

מארק ליונס הוביל את הכתומים עם 23 נקודות. עוד קלעו לקבוצה: מונרו 16 ו-7 כ"א, זלמנסון 14, חנוכי 12, בן שימול 9, דאוסון ויאנגר 8 כ"א, רייט 5, פאלמר 3 ו-8 כ"ח.

שרון דרוקר: "אמרנו לשחקנים הערב, שזה נכון שכבר הפעלנו לשמינית גמר אבל אנחנו רוצים לנצח כל משחק. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם קצב שלשות מטורף והתקשינו במשך 25 דקות. אני שמח שהצלחנו להשתלט על המשחק ולעשות את המהפך עם ריצה. השחקנים שלנו נתנו הערב תצוגה גדולה עם דחיפה מהספסל. אנחנו נמשיך ביעדים שלנו, אחריו שהעפלנו לטופ 16 במפעל ונמשיך לתת את המקסימום שלנו".

עידן זלמנסון: "הישג משמעותי לכולנו, אנחנו שמחים על הניצחון והעפלה לשמינית הגמר". עוד הוסיף על היכולת האישית הערב: "השחקנים הערב הפעילו אותי מצוין, אבל היום זה אני ומחר זה מישהו אחר. כל פעם מישהו אחר פורח והיום זה נפל עלי. שרון נותן לי את הבמה ואני תמיד מנסה להראות שיש לי מה להוכיח ולתרום".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה