כדוריד: ניצחון להפועל ראשל"צ לפני פגרת הנבחרת



הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון יוצאת לפגרת הנבחרת עם טעם טוב, כשבפעם הראשונה העונה היא מבקיעה 30 שערים במשחק אחד, 15 בכל מחצית. זה קרה בניצחון השני העונה, 21-30 (9-15), ביום שישי מול הפועל פתח תקוה באולם רוזנשטיין.

הבכורה המחודשת לשחקן הבית, גיל יעקב, היא אולי ציון דרך נוסף במשחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-5 של ליגת העל. המרכז החדש-ישן סיים את ההופעה לעיני הקהל הביתי עם צמד שערים ותקווה להשתלבות מוצלחת במערך של דאמיר סטוינוביץ בהמשך העונה.
 

טל הרשקוביץ, עם ניצול טוב של מתפרצות ומצבים מהפינה הימנית, סיים ככובש המצטיין, 7 שערים. קריבו סיפק 6, פיליפ 5, עידן 3, אותה כמות כמו של עופר לוזון מקו ה-6. מצד שמאל קיבלנו את סשה עם צמד וחממי עם שער אחד, ואפילו שער אחד לאסף בילקר הצעיר. בשער, אחוזים מצוינים לצוות השוערים. פיש רשם 59%, מושיקו 41%, ובסיום משחק שלא היה ממש קל כמו שניתן לחשוב, האדומים מתייצבים עם 4 נקודות במקום 8. אחרי משחקי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם חוזרים לליגה, למשחק חוץ אצל הפועל רמת גן.
 
למי שכבר מתגעגע לתחושות ולצבע, הרי שהערב יש פינוק מיוחד באשלים. בשעה 21.15, בלב הסערה שבחוץ, דרבי ביתי חם שכולו אדום לוהט, במסגרת מחזור 3 בליגה הלאומית: הפועל ראשלצ 2 - הפועל דייגים ראשלצ. יהיה מעניין. המלצה שלנו. יש כאלה שאומרים כי זה ה-כדוריד האמיתי בכלל.
באותה שעה בדיוק, ביום רביעי, קבוצת הנשים תארח את מחזיקת גביע המדינה, הרצליה, למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-4. הבנות הפסידו בשבוע שעבר, לראשונה העונה, מול קבוצת הצמרת של מכבי ארזים רמת גן, וגם מול הרצליה הולך להיות קשה, אז אם הבוגרים בפגרה אפשר להשקיע אנרגיה השבוע בקבוצות האחרות של המועדון. שיהיה שבוע אדום מוצלח!
 
קרדיט: אתר האינטרנט הרישמי של הפועל ראשון לציון בכדוריד
קרדיט צילום: גבי אללוף

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה