נבחרה יועצת משפטית חדשה לעירייה



עו"ד אינסה גולדנברג מונתה ליועצת המשפטית של העירייה ותנהל את האגף המשפטי בעירייה * מהלך זה הוא חלק מכוונת עיריית ראשון לציון להרחיב משמעותית את האגף המשפטי בתוך העירייה על רקע סיום התקשרות העירייה עם משרד עו"ד אברהם בר * בעבר העניקה גולדנברג שירותי ייעוץ משפטי לרשויות מוניציפליות רבות

בתום מכרז שערכה עיריית ראשון לציון, נבחרה השבוע יועצת משפטית חדשה לעיריית ראשון לציון. עו"ד אינסה גולדנברגתחליף את עו"ד אהובה קרוק בתפקידה וכן תנהל את האגף המשפטי שיורחב בעירייה על רקע סיום ההתקשרות בין העירייה לבין משרד עו"ד אברהם בר שהעניק שירות משפטי לעירייה ב-30 השנים האחרונות.

לעו"ד גולדנברג, בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, ניסיון עשיר בתחום המוניציפלי. היא התמחתה במשפט המוניציפלי במשרד עו"ד אברהם בר בין השנים 2000-2005. לאחר מכן הקימה עם עו"ד עפר שפיר משרד, הפועל בפארק המדע ברחובות.

במהלך השנים, העניקה עו"ד גולדנברג ייעוץ וייצוג משפטי לרשויות מוניציפליות רבות. מלבד ייעוץ וייצוג משפטי לאגף ההכנסות בעיריית ראשון לציון בתקופתה במשרד אברהם בר, היא ייעצה וייצגה רשויות נוספות, ביניהן תל אביב, באר שבע, לוד, ראש העין מזכרת בתיה, גן יבנה ורשויות ותאגידים עירוניים נוספים. לעו"ד גולדנברג ניסיון בליווי והקמת תאגידי מים.

תחומי עיסוקה העיקריים הינם בתחום האזרחי-ציבורי עם התמחות במשפט המוניציפאלי על כל רבדיו, לרבות מיסוי מוניציפאלי (ארנונה כללית, היטלי פיתוח והיטל השבחה), תכנון ובניה, מקרקעין והפקעות, דיני מכרזים, חקיקת עזר, דיני עבודה ודיני משמעת, ליווי עבודת ועדות מוניציפאליות, יעוץ שוטף, ייצוג רשויות בהליכים בבתי משפט, בתי דין, ועדות ערר וכיו"ב.

כאמור, מהלך זה הוא חלק מכוונת עיריית ראשון לציון להרחיב משמעותית את האגף המשפטי בתוך העירייה, שמונה כיום 2 עו"ד בלבד, כך שההישענות של העירייה על משרד חיצוני תקטן בהרבה.

ראש העירייה, דב צור, הודה לעו"ד אהובה קרוק על תרומתה לעירייה ואיחל לה הצלחה בהמשך דרכה.

צילום: עיריית ראשון לציון

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה