עובדי עיריית ראשון לציון התכנסו לדקת דומיה לזכרה של שירה בנקי ז"ל



היום (3.8.15) בשעה 9:00 בבוקר התכנסו עובדי עיריית ראשון לציון לדקת דומיה לזכרה של שירה בנקי ז"ל, שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים.

היום (3.8.15) בשעה 9:00 בבוקר התכנסו עובדי עיריית ראשון לציון לדקת דומיה לזכרה של שירה בנקי ז"ל, שנרצחה במצעד הגאווה בירושלים.
ראש העירייה, דב צור, אמר: "אנחנו מדברים על שנאה במונחים של מה שקרה לשירה בנקי ומה שקרה לתינוק עלי ומשפחתו שנשרפו, אבל השנאה מתחילה בדברים קטנים שכולנו שותפים להם, כשמתרגזים, כשמשהו לא מקובל עלינו. יש משהו באופן שאנחנו כחברה מבטאים את הכעס שלנו, כל אחת ואחד מאיתנו, וזה בסוף מידרדר לאדם קיצוני שבדם קר ובמחשבה צלולה דוקר נערה צעירה, ושניים אחרים שבדם קר ובמחשבה צלולה שורפים משפחה שלמה. זו האחריות שלנו לעצור רגע. כולנו. אנחנו עוצרים כי אוי ואבוי אם לא נעצור פה".

שימי שרון פעיל הקהילה הגאה ונציג אגודת הלהט"ב בעיר: "הרצח של שירה הוא נורת אזהרה מהבהבת לכולנו, ואין זה משנה אם אנו מירושלים או תל אביב. שנאה, לא מבדילה בין עיר אחת לאחרת. הבגרות והסולידריות אותה בחרה להראות ולהפגין עיריית ראשון לציון היום, וראש העיר דב צור, ראויים להערכה ומשמשים דוגמה למנהיגות אמיתית. עלינו לפעול יחד, בנחישות, למיגור כל תופעה של גזענות ואלימות, עלינו להשקיע יותר בחינוך לערכים, כיבוד האחר והשונה ולסובלנות. עוד אתמול פניתי בפוסט בפייסבוק אל ראש העירייה, והיום בבוקר ביקשתי את הנצחתה של שירה ז"ל שוב מדוברות העירייה, דוברות העירייה עשתה עבודה מצויינת שראויה להערכה ומשמשת דוגמה לכל עיר ועירייה בארץ. אני שולח את תנחומי למשפחתה של שירה, ומקווה ששירה היא הקורבן האחרון של פשעי שנאה. במותה, צוותה לנו שירה אהבת חינם, שאינה תלויה בדבר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה