משחקים בידידות- בני נוער בסיכון מול שוטרים ופקחי החברה לבטחון



תוכנית "מחוברים" שמפעילה הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול בראשון לציון קיימה משחק כדורגל יוצא דופן * "למרות שתוצאת הסיום היתה 2- 2, כולנו ניצחנו" סיכם סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי

שוטרים, פקחים ובני נוער בסיכון על מגרש אחד.מגרש הכדורגל במתנ"ס של רמת אליהו היה גדוש באוהדים בשבוע שעבר. משחק כדורגל מסקרן ביותר הפגיש בני נוער מתוכנית "מחוברים" אותה מפעילה הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול בראשון לציון לבין שוטרי תחנת משטרת ראשון לציון ופקחי החברה לבטחון.

המשחק היה צמוד וברמה גבוהה מאוד שהפגינו שני הצדדים. בסופו של דבר הסתיים המשחק בתיקו 2. אחד השחקנים, המחזיק גם את תיק הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול וראה חשיבות בקיום המשחק, הוא סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי, שאמר: "כראשונים ומובילים תמיד, אני גאה לציין כי ביוזמת משטרת ראשון לציון נערך משחק כדורגל בין המשטרה לבני נוער מהקהילה האתיופית ברמת אליהו. משחק הכדורגל בו השתתפתי היה הוגן ומכובד ולמרות שתוצאת הסיום היתה 2-2, ההרגשה הייתה שכולנו ניצחנו. המשחק הינו אות פתיחה לשיתופי פעולה רבים אותם נקיים ביחד עם המשטרה, הקהילה, המתנ"ס והעירייה."

תוכנית "מחוברים" מופעלת בראשון לציון זו השנה השנייה בשיתוף המשרד לקליטת עלייה ומיועדת לנוער עולה, בדגש על נוער יוצא חבר העמים ובשכונת רמת אליהו נוער יוצא אתיופיה. את התוכנית מלווים מדריכי נוער חברתיים והיא פועלת במרכז העיר ובמזרחה. במסגרת התוכנית, בה משתתפים כ-200 בני נוער מרחבי העיר, מוצע להם פעילות חווייתית כמו קט רגל ,חוגי צילום, אימון אישי ועוד וכל זאת על מנת למנוע מצבי סיכון כמו שוטטות התגודדות בלילות בגנים ובמקומות ציבוריים. במקביל מתקיים ליווי למשפחות בני הנוער וסדנאות להורים.

מפקד תחנת ראשון לציון, נצ"מ איציק מנשה, אמר: "אחד מיעדי משטרת ישראל הוא שיטור מבוסס קהילה. נעשים פעילויות רבות מול הקהילה שאחת מהן הובילה למשחק כדורגל על מנת להגביר את שיתוף הפעולה ואמון הקהילה במשטרה".

מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול,  דוד בן שושן, הוסיף: "אני מודה לשוטרי ראשון לציון ובמיוחד למפקד התחנה על היוזמה ושיתוף הפעולה המתקיים לאורך כל ימות השנה. מצד אחד שיתוף הפעולה מתבטא במאבק הבלתי מתפשר כנגד מכירת אלכוהול לקטינים וסחר ושימוש בסמים ומאידך היכולת להיות רגישים ומחוברים לצורכי הקהילה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה