המשטרה: היועץ המשפטי של עיריית ראשל"צ קיבל שוחד



המשטרה המליצה להעמיד לדין את עו"ד רועי בר, ששימש יועץ משפטי חיצוני לעיריות ראשל"צ ורחובות וקיבל טובות הנאה במסגרת תפקידו. לפי הדיווחים, בר היה מעורב בעבר בפרשת עו"ד רונאל פישר

יחידת להב 433 הודיעה היום (יום ה') על סיום החקירה בעניינו של עו"ד רועי בר, ששימש כיועץ משפטי חיצוני שסיפק שירות לעיריות ראשון לציון ורחובות. החקירה החלה בחודש פברואר 2014. על פי המלצת המשטרה בסיום החקירה, יש להעמיד לדין את בר, שקיבל טובות הנאה שונות בתמורה לניצול תפקידו, לצורך אישורים ולקידום אינטרסים של יזמים, קבלנים ומקורבים, תוך שהוא פועל בניגוד עניינים.

המשטרה המליצה להעמידו לדין את בר בין היתר בגין עבירות של קבלת שוחד, מרמת והפרת אמונים. כמו כן המליצה המשטרה להעמיד לדין את היועצת המשפטית של עיריית ראשל"צ, עו"ד אהובה קרוק-קורמן, וקבלנים נוספים. שמו של בר עלה לאחרונה בהקשר של פרשת פישר: באתר ניוז1 דווח כי עו"ד רונאל פישר הציע לבר לשלם תמורת סגירת התיק נגדו.

על פי הודעת דובר המשטרה, "עו"ד בר פעל בניגוד עניינים במסגרת תפקידו כיועץ משפטי חיצוני המספק שירותים לעיריית ראשל"צ, לוועדות העיריה ולמשרדי העירייה השונים, בכך שייצג כעו"ד פרטי קבלנים ויזמים אשר ענייניהם נדונו בוועדות אלה".

עוד צויין בהודעה כי "ממצאי החקירה מעלים כי עו"ד בר קיבל שוחד מיזם נדל"ן ומקבלנים שזכו במסגרת מכרז בפרויקטים לבניה בעיר, זאת בתמורה לכך שפעל מתוקף תפקידו על מנת לקדם את בקשותיהם להקלות בוועדה לתכנון ובניה, להקלות בתשלומי מסים והיטלים וכיו"ב". בנוסף צויין כי בר פעל באופן דומה במסגרת עבודתו כיועץ משפטי לעיריית רחובות.

על פי הדיווח באתר ניוז1, בזמן שבר היה נתון תחת חקירה, פנה אליו פישר והציע לו לשלם 2 מיליון שקלים עבור סגירת התיק נגדו. למרות זאת, על פי הדיווח, בר, שהכחיש את החשדות נגדו - לא שילם לפישר את הסכום המבוקש.
קרדיט: יעל פרידסון nrg.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה