קיץ בווליום גבוה בגן המוזיקה



במהלך החודשים אפריל- יולי 2015 בכל יום שלישי וחמישי , החל מהשעה 18:00 יתקיים קיץ בווליום גבוה בגן המוזיקה, קיץ שכולו תווים, שירים והופעות- כל הפרטים כאן בקליק.

חמישי

28/5/15

קול ראשון בוגרת + קול אחד יכול

 

יום בשבוע

תאריך

מסגרת

שלישי

2/6/15

ביג בנד

חמישי

4/6/15

קול ראשון צעירה ובוגרת

שלישי

9/6/15

מיומנה + קול אחד יכול +קול ראשון צעירה

חמישי

11/6/15

דורית מאירוביץ + ווקאל

שלישי

16/6/15

קלאסי – קל

חמישי

18/6/15

לילך לוי + שירה דהאן

שלישי

23/6/15

הרכבי רוק, ג'אז – ביה"ס למוסיקה

חמישי

25/6/15

שני כהן + רחלי פרידמן

שלישי

30/6/15

אורקסטרה + שחמט

 

יום בשבוע

תאריך

מסגרת

חמישי

2/7/15

ביג בנד

שלישי

7/7/15

קלאסי – קל

חמישי

9/7/15

קורל סגל דנון + ווקאל

שלישי

14/7/15

יעל בריינס + לוסי ויימן + ווקאל

חמישי

16/7/15

לימור שולב – רביבים, היכל הספורט

שלישי

21/7/15

תשעה באב

חמישי

23/7/15

תשעה באב

שלישי

28/7/15

מיומנה + ווקאל

חמישי

30/7/15

קלאסי - קל

 
# התכנית היא בסיסית ויתכנו שינויים.

אורקסטרה
בשנת 1895 תרנ"ה כשהמושבה ראשון לציון מנתה 400 תושבים הוקמה האורקסטרה שפעלה לסירוגין במהלך השנים. בשנת 1991, הוקמה האורקסטרה המתחדשת ומופיעה עד היום ולאורך ההיסטוריה של מדינה ישראל. על האורקסטרה ניצחו מאז חודשה מר אהרון אלקלעי, הגברת לימור שיפוני, מר יעקב אלמוג, וכיום מנצח מיכאל יערן. האורקסטרה מהווה נכס תרבותי למורשת העיר. באורקסטרה מנגנים עולים חדשים לצד תושבים ותיקים בוגרים לצד צעירים בהרמוניה אשר מהווה גאווה לעיר ראשון לציון

מיומנה
תלמידי ביה"ס של מיומנה במופע קצבי וסוחף, הרקדנים רוקדים ומשלבים באמצעות כלי נגינה לא קונבנציונאליים, כלים אתניים, תיפוף גוף, שירה ונגינה, כל אלו יוצרים מופע הרמוני על הבמה שקשה להישאר אדיש כלפיו.
מנהלת אומנותית: שרונה פיטוסי

ביג בנד
תזמורת הביג בנד הוקמה לפני עשור כחלק מפעילות ביה"ס למוסיקה על מנת לתת מענה לבוגרי התזמורת הנוער לדורותיהם, ההרכב מונה כ-25 נגנים בוגרים אשר מנגנים מוזיקת ג'אז על כל גווניה.
מנצח על ההרכב מאז הקמתה מר נוריאל שטיין

קלאסי קל
הרכב בסגנון קלאסי קל – מחזות זמר, ארץ ישראל הטובה, מוסיקה קלה וקלאסית.

ווקאל – ביה"ס לשירה
זמרים סולנים וצוותי שירה שמופיעים עם מיטב השירים הישראליים בסגנון מזרחי ישראלי לועזי. פיתוח קול תלמידי ביה"ס לומדים עם מיטב המורים בתחום ומגיעים להישגים רבים בין בוגרי ביה"ס נמצא את רועי סנדלר, יוסי פונק ואחרים.

הרכבי רוק/ג'אז – ביה"ס למוסיקה
הרכב ג'אז - המנגן יצירות ג'אז מתקופות שונות של יוצרים כמו מיילס דיויד ודיוק אליגנטון
הרכב רוק – נגנים על סגנונות הרוק הלועזי

ביה"ס למחול – סיון קציר
בביה"ס למחול הנאות אשלים לומדים תלמידי ביה"ס את כל סגנונות המחול עם מיטב המורים החל מבלט קלאסי, מודרני, ג'אז, היפ הופ. תלמידי ביה"ס משתתפים בפסטיבלים בארץ ובחו"ל בעד לא ידע ובמופעי העיר ראשון לציון. מנהלת ביה"ס – סיון קציר

להקת הנוער קול ראשון
להקה צעירה מהווה עתודה ללהקה הבוגרת. להקת הנוער קול ראשון הוקמה לפני 22 שנה, מאז ועד היום מעלה הלהקה הפקות מרשימות המותאמות לרוח הזמן בתרבות הפופולארית. בני נוער תושבי העיר מופיעים על הבמה בתנועה, שירה ומשחק, השחקנים מפגינים על הבמה כשרון רב מה שגורם ללהקה להיות ייחודית ומיוחדת.

הלהקה מעלה מופעים לא רק לשם הבידור אלא כדי להעביר מסרים חשובים ועדכניים לבני הנוער, הלהקה מעלה מחזות זמר לצד חומר מקורי דוגמת: קזבלן, קפה ישראלי, אליעזר, ערב מחווה ללהקות הצבאיות ועוד רבים וטובים. בין בוגריה ניתן למצוא את בימאי בית ליסין גלעד קימחי, זמרים - מיי פיינגולד, מאיה אברהם, רועי זינר (שי ורועי) ואחרים.
בימאי הלהקה – ליאור וידושינסקי, מנהל מוסיקלי – פיני שפיגלר.

קול אחד יכול
מסגרת שירה של תלמידים צעירים מבית מדרשה של להקת קול ראשון, התלמידים לומדים סגנונות של שירה ופיתוח קול.
מנהל מוסיקלי – פיני שפיגלר

ביה"ס למחול דורית מאירוביץ
בביה"ס למחול נאות שקמה לומדים תלמידי ביה"ס את מקצועות המחול למיניהן החל מבלט קלאסי, גיל הרך, ג'אז, היפ הופ, מודרני, ברייקדאנס, פולקלור ע"י מיטב המורים המקצועיים. תלמידי ביה"ס מופיעים בפסטיבלים, ביד לא ידע, תחרויות מחול ומופעי החברה ברחבי העיר.
מנהלת ביה"ס – דורית מאירוביץ

בתי הספר למחול – לילך לוי ניצנים, שירה דהאן – מישור הנוף
בבתי הספר הללו לומדים מקצועות מחול החל מבלט קלאסי, מחול יצירתי, ג'אז, היפ הופ.
תלמידי ביה"ס מופיעים בתחרויות מחול, סדנאות ובמופעי החברה ברחבי העיר
ניהול בתי הספר – ניצנים – לילך לוי, מישור הנוף – שירה דהאן

בתי הספר למחול – שני כהן נווה דקלים, רחלי פרידמן נחלת יהודה
בבתי הספר למחול לומדים התלמידים את כל מקצועות המחול למיניהן החל מבלט קלאסי, גיל הרך, ג'אז, היפ הופ, ברייקדאנס, פולקלור ע"י מיטב המורים המקצועיים. תלמידי בתי הספר מופיעים בפסטיבלים בארץ ובחו"ל, בעד לא ידע, בתחרויות ובמופעי החברה ברחבי העיר
ניהול בתי הספר – נווה דקלים – שני כהן, נחלת יהודה – רחלי פרידמן

ביה"ס למחול נווה חוף/גני ראשון – בהנהלת קורל סגל דנון
בבתי הספר לומדים את מקצועות הג'אז, מחול יצירתי, היפ הופ, סדנאות מחול למיניהן ע"י מיטב המורים המקצועיים. תלמידי בתי הספר מופיעים בפסטיבלים ובתחרויות בארץ ובמופעי החברה ברחבי העיר

ביה"ס למחול יעל בריינס
ביה"ס למחול קריית ראשון לומדים תלמידי ביה"ס את מקצועות המחול למיניהן החל מבלט קלאסי, מחול יצירתי, ג'אז, מודרני, היפ הופ, ברייקדאנס בנוסף ביה"ס זה משלב בשיעורי המחול שיעורי אקרובטיקה. שיעורים אלו ניתנים ע"י מיטב המורים המקצועיים, תלמידי ביה"ס מופיעים בפסטיבלים בארץ ובחו"ל, בעד לא ידע, בתחרויות מחול ובמופעי החברה ברחבי העיר.
מנהלת ביה"ס – יעל בריינס

ביה"ס לריקודים סלונים – אלווין קליין
ביה"ס לריקודים סלונים ע"ש אלווין קליין נמנה על אחד מבתי הספר המקצועיים ביותר בארץ. תלמידי ביה"ס משתתפים בתחרויות בינלאומיות וקוטפים את המקומות הראשונים, תלמידי ביה"ס השתתפו כמורים בתכנית הטלוויזיה רוקדים עם כוכבים.
מנהלת ביה"ס – לוסי ויימן

ביה"ס למחול לימור שולב – היכל הספורט/רביבים
בביה"ס למחול של לימור לומדות הרקדניות את כל סגנונות הג'אז על כל גווניו, היפ הופ, ג'אז לירי, ברייקדאנס וסגנונות נוספים בלט קלאסי, מודרני. להקת הג'אז של לימור הופיעו בתכניות טלוויזיה רבות, הופיעו שנים רבות כמעודדות של מכבי ת"א וכיום מעודדות את מכבי ראשון, בהצגות ילדים שרצות בכל הארץ, בפסטיבלים בארץ ובחו"ל ועל במות העיר במופעי החברה.
מנהלת ביה"ס – לימור שולב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה