הפועל ראשון לציון ניצחה בדרבי ועלתה ל-0:1 בסדרת הגמר



האדומים פתחו בסערה את סדרת הגמר (הטוב מחמישה משחקים) כשמחקו את יתרון הביתיות של היריבה העירונית בעזרת ניצחון מרשים 30:34. שי הרשקוביץ הצטיין, ארבעה שערים לעידן מימון

סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד נפתחה היום (שישי) עם חגיגה אדומה, כאשר הפועל ראשון לציון ניצחה באולם בבית מכבי את יריבתה העירונית מכבי ראשון לציון 30:34 ולקחה את הביתיות, אולי בדרך לאליפות מספר 17 בתולדותיה. שתי סדרות הגמר הקודמות בין היריבות הוכרעו רק במשחק חמישי, וזו התקווה של הצהובים כרגע אחרי המפלה הביתית מול הקבוצה שניצחה אותה גם בגמר הגביע.

אחרי פתיחה צמודה של המשחק, האדומים ברחו ועידן מימון העלה אותם ל-6:10. מכבי ראשון לציון לא הופיעה, ספגה שערים קלים ועם הבאזר הוציאה עוד כדור מהרשת וירדה להפסקה בפיגור משמעותי 17:12.

המארחים עשו קולות של חזרה והקטינו את ההפרש לשני שערים בלבד עם מילורד קריבוקאפיץ' (12 שערים בסך הכול), אבל שי הרשקוביץ שהצטיין בעמדת הפיבוט (שבעה שערים), פיליפ מריאן ומימון הבלתי נגמר הוציאו ליריבה את הרוח מהמפרשים ויצרו יתרון שיא של שישה שערים. דאבור טאסקוביץ' דאג לצמק ל-34:30 בסיום, עם שער שאולי יתגלה כמשמעותי בהמשך הסדרה. המשחק השני ייערך ביום שני הקרוב, באולם אשלים של הפועל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה