החתול הגיע לראשון לציון



היסטוריה קטנה-גדולה נעשתה ברחוב הרצל בראשון לציון בהפקה חד פעמית של "החתול והכלב" בשיתוף ה"בארסה" וה"תרצה" בשיתוף פעולה חד פעמי ובניצוחו של היחצ"ן, עידו רומי.

650 איש צבעו את מדרכת הרצל בצהרי היום של פסח ב' במסיבה אלקטרונית לצלילי אמני המוסיקה הטובים ביותר בישראל.

הסטוריה קטנה-גדולה נעשתה ברחוב הרצל בראשון לציון בהפקה חד פעמית של "החתול והכלב" בשיתוף ה"בארסה" וה"תרצה" בשיתוף פעולה חד פעמי ובניצוחו של היחצ"ן, עידו רומי.

במסגרת הטור שעורך מותג הלילה "החתול והכלב" לכבוד הגעתו של קארל קוקס שינגן מול עשרות אלפי אנשים בגני התערוכה בתל אביב ביום העצמאות נחתו ביום שישי האחרון החתולים והכלבים לשיתוף פעולה שהכין להם איש יחסי הציבור ומבעלי ה-mila עידו רומי.

די ג'יי כפיר אוסעדון מ"פנדה דיג'ייז חימם אדו גל עופר מוותיקי הסצנה בתל אביב ,שהרעידו את הרחבה בבר התרצה ,שיושב על חורבותיו של הקולנוע המיתולוגי ,דרך המרפסת ועד לקצה המדרכה.

ברחבה השנייה שנערכה בבארסה ממש צמוד,חימם די ג'יי ראול את סער זנגלביץ' עטור הנסיון במה שנראה כמו כלוב אפלולי וחשוך ממש באמצע היום.

"זהו שיתוף פעולה מבורך,ניצלנו הזדמנות נהדרת לאחד את המותגים ביום של פסח שכזה,אבל לא ציפינו לכזאת היענות .הייתי חייב לעבור את הכביש ולעלות על גג כדי לצלם את התמונה הנהדרת.בקיץ אנחנו מתכננים שיתופי פעולה נוספים וכמובן עונה גדולה ב-mila , " אומר היחצ"ן עידו רומי.

"זוהי פעם ראשונה שמתאחדים שני בארים לכדי מסיבה משותפת .ההצלחה היתה כבירה והצלחנו לשלב בין קהל ותיק ומבוגר של הבארסה לקהל צעיר ועכשווי של התרצה ועל כך אני מודה לכל הנוגעים בדבר" אומר עידן מזרחי מבעלי התרצה וחבר מועצת ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה