ספריות ממוחשבות חדשות



בבתי הספר טביב ורמז התחדשו בספריות חדשות שיקלו על התלמידים בחיפוש חומרי לימוד וספרים * וגם: אולם הספורט במקיף ה' יהפוך לאודיטוריום


 זה לא סוד שסביבת לימודים נעימה ונוחה תורמת רבות לתפקוד והישגי התלמידים. זו אחת הסיבות שעיריית ראשון לציון משקיעה משאבים רבים בהפיכת חווית הלימודים לנעימה, זמינה ונגישה יותר עבור התלמידים. לאחרונה הושלמו עבודות התחדשות של שתי ספריות ממוחשבות בבתי הספר טביב ורמז בעלות של למעלה מ-300 אלף שקלים.

הספרייה בבית הספר טביב משתרעת על שטח של כ-140 מ"ר, את העבודות במקום הוביל מינהל שפ"ע בראשות ראובן הרשקוביץ. במקום פעלה ספרייה ישנה מאוד, כעת הוחלפה הרצפה לרצפת פרקט, הוספו תקרות אקוסטיות, חדר שקט ללמידה קבוצתית ויחידנית, מחיצות לעמדות מחשב, ספסלים להקרנות סרטים ועוד. הספרייה ממוחשבת, כלומר כל חומרי הלימוד וספרים ניתנים לשליפה מהמחשב כאשר ספרים רבים נסרקו והוכנסו למערכת.

הספרייה תוכננה ועוצבה על ידי מעצבת המתמחה בעיצוב ספריות ובהתאם לדרישות וקריטריונים של משרד החינוך.

הספרייה בבית הספר רמז קטנה יותר ומשתרעת על שטח של 70 מ"ר, גם שם הותקנו תקרות ורצפה. כמו כן הוספו פינות קריאה, עמדות מחשב, פינות רכות, ספסלים להרצאות סופר ועוד.

"השקעה בסביבת לימודים מתקדמת היא השקעה בחינוך ואין לי ספק שהמבנים החדשים יתרמו גם לעלייה בהישגים" אמר ראש העירייה, דב צור. מחזיק תיק שפ"ע, חבר המועצה, אבי חיים, הוסיף כי עבודות אלו לשדרוג וחידוש מבני חינוך נעשות במהלך השנה בנוסף לעבודות שיפוץ הקיץ במוסדות החינוך בעיר על פי תוכנית עבודה מוסדרת.

בימים אלו החלה החברה הכלכלית בעבודות להפיכת אולם הספורט במקיף ה' לאודיטוריום בן 150 מקומות ישיבה. עלות ההשקעה מוערכת ב-1.6 מיליון שקלים והעבודות צפויות להסתיים בתוך כשבעה חודשים. האודיטוריום החדש צפוי לשמש את מגמת התיאטרון העל אזורית של קרית החינוך. כמו כן כל האירועים כדוגמת כנס עידוד לצה"ל, מופעים וכו' צפויים להתקיים שם.

מנגד, שני אולמות ספורט מתוכננים לקום בקרוב, האחד בחטיבת הביניים קרית גנים והשני במקיף יא', שם החלו עבודות להוספת ארבע כיתות לימוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה