הפועל ראשון לציון זכתה בגביע המדינה בכדוריד



עידן מימון השיג את מתנת הפרישה הגדולה וזכה בגביע בפעם ה-11 בקריירה, בזכות שער ניצחון של ירמי סידי כשנותרו 15 שניות לסיום. מכבי כבר חזרה מפיגור חמישה שערים, אך נפרדה מהתואר

גביע לכבוד עונת הפרישה - זה מה שרצה עידן מימון ואת זה הוא השיג הערב (ראשון) כאשר הוביל את הפועל ראשון לציון לניצחון גדול וסופר-דרמטי 30:31 על מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה בכדוריד. הפועל השיגה את ההכרעה הודות לשער ניצחון של ירמי סידי, כשעל השעון נותרו 15 שניות בלבד. היא זכתה בגביע ה-14 שלה ומימון בן ה-40 הניף את ה-11 שלו, כשנישל את היריבה העירונית מהתואר בו זכתה בשנתיים הקודמות.

הקבוצה של סער פרנקל לא הייתה ממש במשחק במחצית הראשונה, בה מילורד קריבוקאפיץ' היה האיש המרכזי. הכוכב של מכבי להט, אבל הפועל ראשון לציון לא ויתרה, חזרה מפיגור שלושה שערים בזכות פסק זמן של מאמנה ומי אם לא מימון דאג להוריד אותה ב-14:14 להפסקה, בזכות שער בשנייה האחרונה של המחצית. לאחר ההפסקה הייתה זו הפועל שהפגינה עליונות וכבר ברחה ליתרון חמישה שערים, אך קריבוקאפיץ' הוביל את החבורה בצהוב לקאמבק משלה וכפה שוויון. ואז הגיע הרגע הגדול של סידי, שהביע לקפטן מימון את הגביע.

עידן מימון לא הסתיר את הדמעות וההתרגשות: "וואו, זה היה קשה. זה גמר שהתאים לאווירה שהייתה פה, מגיע לשני הקהלים שאפו גדול. אני הרבה שנים בכדוריד ולא זוכר עידוד כזה. הגיע לנו לנצח, כיף גדול. דיברנו על שיאים, על גביע 11, אבל אמרתי לשחקנים קודם כל לשחק עם הלב. בגלל זה כעסתי, רציתי שישחקו עם הלב".
קרדיט צילום: גבי אללוף

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה