סטארט-אפ ללא משרד? יש את - RishonStartUp



חברות סטארט-אפ רבות מתקשות למצוא בתחילת דרכן מקום לעבוד בו. פתרון אפשרי יכול להגיע מכיוונם של מרכזי יזמות - חללי עבודה להשכרה, שמציעים שולחן, אינטרנט, שרותי פקס והדפסה, חדר ישיבות, מטבח ופינת ישיבה, ואף סיוע ליזמים המתחילים.

מרכזי היזמות מוקמים על ידי עיריות או גופים פרטיים ומציעים הרצאות, סדנאות ומפגשי סיעור מוחות. במרביתם מלווים 'מנטורים' ואנשי מקצוע ותיקים את המיזם לתקופה של מספר חודשים ומייעצים להם מניסיונם. מאחר שהמרחב במרכזים אלו מוגבל, המיזמים נדרשים לעתים קרובות להופיע בפני וועדת קבלה או לעמוד בתנאי סף הנוגעים לתחום המיזם, גודל הצוות וכדומה.

מיקום: משה שרת 6, אזור התעשייה, ראשון לציון.

מה יש במקום? עמדות עבודה זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מחשבים מתקדמים, אינטרנט מהיר, חדר ישיבות, אמצעי עזר למצגות ופגישות, ואפילו מטבחון, פינות מנוחה, לוקרים ועוד. ההצטרפות היא תקופה של שישה חודשים עם אפשרות להארכה של לשנה.

המרכז הוקם על ידי העיריה, שגייסה אליו מנטורים מתחום ההיי-טק, רובם תושבי העיר, המסייעים בהתנדבות ליזמים הצעירים להוביל את הרעיון לכדי הגשמה. בין המנטורים כלולים בני לוין - מייסד נייס, חלי בן נון - יזמת סדרתית וממייסדי "הראל תקשורת" ו"הראל-נט", חיים קופנס - שותף בחממה הטכנולוגית JVP וממייסדי חברת Precis, אלי ניר - ממייסדי AudioCodes, שותף בקרן הון סיכון "אמיתי וונצ'ורס", ועוד.

באילו קריטריונים על מיזם לעמוד? אישור ועדה ייעודית, לאחר הצגת המיזם בפניה

עלויות: 150 שקל בחודש. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה