"האגמים בראשון לציון נכנסו לפלייליסט של מורי הדרך בישראל"



46 מורי דרך מכל הארץ הגיעו לסיור חשיפה בעיר ביוזמתם של מחזיק תיק תיירות, חבר המועצה, מיכאל רייף ומנהלת המוזיאון, נאוה קסלר. הסיור התאפשר הודות לשיתוף פעולה עם אגודת מורי הדרך הארצית בראשותו של צביקה בוכמן. האתר שמשך את מירב תשומת הלב וההתפעלות היה מתחם האגמים במערב העיר "רוב מורי הדרך בכלל לא ידעו שיש אגמים בעיר" מספר בוכמן "הם ממש התפעלו מהם ומהטיילת שמוקמת בימים אלו לאורך אגם הסופרלנד. בוא נאמר שהאתר הזה נכנס לפלייליסט של מורי הדרך בישראל" הוא מחייך.

במהלך הסיור נחשפו מורי הדרך להיסטוריה של העיר דרך המוזיאון העירוני, בית הכנסת הגדול והבאר וכן ערכו סיור להכרת אתרים נוספים בעיר כמו גן המנהיגים, גן ערים תאומות , אנדרטת השואה והתקומה וכאמור- האגמים במערב העיר.

אגודת מורי הדרך מובילים כל השנה משלחות וקבוצות של תיירות חוץ ופנים, קבוצות נוער כמו תגלית, בתי ספר וגם סיורים פרטיים של אנשי עסקים. בוכמן מספר שהסיור בעיר יכניס את ראשון לציון לתוכניות הטיולים של מורי הדרך. "לי באופן אישי יש כבר שלוש תוכניות שכוללות סיור בראשון לציון שהעברתי ללקוחות שלי". האגודה הודתה למחלקת התיירות של העירייה על האירוח. חבר המועצה, מיכאל רייף,  הוסיף: "ראשון לציון משופעת באתרים היסטוריים ופנינות טבע וזאת לצד עיר מודרנית ואיכותית. אני משוכנע שהסיור יפתח צוהר למבקרים רבים מהארץ ומהעולם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה