הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון פותחים עונה



המועדון המעוטר ביותר בכדוריד הישראלי, הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון, פתחה את עונת 2014/15 עם מסיבת עיתונאים אקסקלוסיבית באולם גן ורדים.

במסיבת העיתונאים נכחו מירב עיתונאי הכדוריד וכלל ההנהלה, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה. במהלכה הוצגו בעלי התפקידים במועדון בעונה הבאה והוטלה בשורת השנה בכדוריד הישראלי: זו העונה האחרונה של הסמל של המועדון ולמעשה של כלל הכדוריד הישראלי, עידן מימון.

הקפטן והסמל, עידן מימון, שבעונה הקרובה ייאמן את קבוצת כיתות ט' סיפר: "אנחנו במועדון המפואר בישראל. לפי האימונים אני מרגיש מצויין ולא מרגיש נחות מאף ילד בן 20. העונה הקרובה תהיה האחרונה שלי ואני רוצה שהיא תסתיים עם כלל התארים. להתחיל עונה בידיעה שזו העונה האחרונה זה מוסיף "דרייב" נוסף. קשה לי לחשוב כרגע על היום של אחרי".

אבישי סמולר שאותו אימן עידן מימון ובהמשך קיבל אותו לקבוצת הבוגרים אמר: "אני בהתחלה של שיקום ארוך ולצערי זו פציעה קשה ואף אחד לא יודע בדיוק מתי אחזור. הפועל נותנת לי את כל הכלים ואני עובד קשה מאוד. זה שגילינו שזו העונה האחרונה של עידן נותן לי דחיפה נוספת לעזור בכל דבר, אפילו בהגשת מים לעידן תוך כדי משחק, העיקר לזכות בשבילו ובשבילנו בדאבל".

יו"ר המועדון, מר דודי פלח, הודיע שלאחר עידן מימון אף שחקן לא ילבש בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון את החולצה מס' 9.

דודי פלח סיפר לקראת העונה הקרובה: "המועדון שלנו פועל בלמעלה מ-10 בתי ספר ברחבי העיר. מחלקת הנוער היא מהמתקדמות בארץ בכל הענפים עם תנאים שווים לאלו של הבוגרים. בעונה הקרובה תיפתח קבוצת נוער מחוזי ובמחלקת הנשים תוחזרנה השחקניות המושאלות וייפתחו קבוצות ילדות ז'-ח' ונערות ט'-י'. אנחנו שמחים לצרף לשורות ההנהלה שלנו תוספת נהדרת- מר סיימון כץ". בנוסף, מ"מ יו"ר, מר ליאור בן הרוש, הציג את הספונסרים החדשים של המועדון.

במהלך מסיבת העיתונאים מחזיק תיק הספורט בעיריית ראשון לציון, איתן שלום, הכריז: "התקציב להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון יגדל בעונה הקרובה מתוך רצון להחזיר את כל התארים לעיר ראשון לציון ונראה שהמועמדת היחידה מהעיר לעשות זאת היא הפועל. אנחנו נעשה הכל בכדי שבמהרה אממש את בקשתו של איציק פרנקל ויהיה אולם בית הפועל".

מאמן הקבוצה והמנהל המקצועי, סער פרנקל, הציג את החיזוק לצוות התומך במועדון בדמות עוזר מנהל, עמי מור-חיים, ולצוות הרפואי התווסף כירופרקט, ד"ר מרק יעקב, שעבד בעבר בקבוצת הכדורגל של מילאן ופיזיותרפיסט, שחקן העבר של הקבוצה, טל קלוז'ני, שיצטרפו לרופא הקבוצה, ד"ר אבי ביין, הפיזיותרפיסט, רונן לוי, והתזונאית, איריס סורקיס.

סער פרנקל הוסיף: "הקיץ האחרון היה קיץ קשה עבור כולנו. היו את הקשיים המקצועיים אך מעל הכל בכל שלב דאגנו לשחקנינו הרבים שכיום בצה"ל משרתים בתפקידים קרביים והיו בתוך הלחימה בעזה. אנחנו מחזקים את משפחות הנופלים ושולחים הרבה אהבה לפצועים. העונה ביצענו שמונה שינויים בסגל וצירפנו שחקני חיזוק מבחוץ ומקבוצת הנוער שלנו".

מחר (שלישי) בשעה 19:30, הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון תערוך את משחק האימון הראשון שלה במסגרת קדם עונת 2014/15 מול עירוני רחובות באולם אשלים וכולם מוזמנים להגיע לעודד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה