תושב ראשון לציון נעצר בחשד שניהל בתי הימורים



החשוד נשוי לשוטרת במחוז מרכז, האחראי לחקירה. בעבר התלוננו שוטרים על כך שעמיתתם נהנית מגישה לחומר מסווג בעודה נשואה ליעד מודיעיני

היחידה המרכזית במחוז מרכז עצרה הערב (שני) תושב ראשון לציון בן 42, בחשד שניהל בתי הימורים בלתי חוקיים באזור המרכז. במשך חודשים, יחד עם אנשי יחידת יהלום, הצליחו במשטרה לתעד את בתי הקזינו של החשוד ושותפו - עו"ד לשעבר שהושעה על ידי לשכת עורכי הדין בשל מעשים פליליים. כמה מעורבים בפרשה נעצרו וצפויים נעצרים נוספים. במשטרה בודקים האם החשוד נהנה מחסותה של מפשחת הפשע ג'רושי.    

היום בשעות הצהריים הגיעו שוטרים לביתו של החשוד ובכך הפכה החקירה לגלויה. כשבאו השוטרים לבית מצאו בו את אשת החשוד, שוטרת במחוז מרכז שהיחידה המרכזית שלו היא שמנהלת את החקירה. בעבר התלוננו רכזי מודיעין במחוז מרכז על כך שלשוטרת יש גישה למידע מסווג, בעוד היא נשואה ליעד מודיעיני של המחוז בו היא משרתת.    

מפקד הימ"ר, ניצב-משנה יגאל בן שלום, אמר בתגובה למעצר כי "לתופעת ההימורים יש נזק סביבתי נרחב ותוצאות חברתיות הרסניות מיידיות וארוכות טווח. הפעילות של ימ"ר מרכז התבצעה במסגרת פעילות אסטרטגית כירוגית לגדיעת צינורות המזומנים המספקים חמצן ועוצמה לארגוני הפשע, התקיפה הכלכלית בנוסף לפעילויות אחרות שלנו היא דרך נוספת לפגוע במשאבים המעצימים ארגונים אלה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה