תערוכת הצילום הקהילתית הגדולה בישראל תתקיים בראשון לציון



מאות צלמים מהארץ ומהעולם ישתתפו בפסטיבל הצילום הבינלאומי שיכלול ימי עיון, סדנאות ופעילויות מאחורי העדשה לקהל הרחב * תושבי העיר מוזמנים להשתתף ולשלוח תמונות פורטרט ישנות וחדשות, דיגיטלי או מודפס, שיוצגו בתערוכה * בינתיים יצאה העירייה בקמפיין שלטי חוצות המפרגן לכל הגולשים ששלחו תמונות

 יש לכם תמונות פורטרט שתרצו להציג? זה הזמן שלכם.  פסטיבל הצילום הבינלאומי לשנת 2014 יתקיים בראשון לציון בחול המועד פסח במתחם היקב בעיר. מאות צלמים מקצועיים וחובבים, מהארץ ומהעולם ישתתפו בתערוכת "פני העיר" שתורכב מאלפי תמונות של תושבי העיר. התערוכה השנתית מושכת מדי שנה עשרות אלפי מבקרים מהארץ ואפילו מהעולם.

חברת "פלטפורמה" לקידום הצילום בישראל ועיריית ראשון לציון יקיימו את פסטיבל הצילום הבינלאומי השלישי שיעמוד השנה בסימן נושא "זיכרון צילומי", על כל גווניו ומשמעויותיו.  התפיסה שמציג הפסטיבל היא שהצלם הוא העומד במרכז העשייה הצילומית.  הפסטיבל יכלול בתוכו שיתופי פעולה רבים ומגוונים מכל גווני הקשת של עולם הצילום, בינהם תערוכות ישראליות ובינלאומיות שיציגו צלמים בינלאומיים בולטים ובכירי הצלמים בישראל. הפסטיבל שם דגש רחב על שיתוף הקהילה, במסגרת זו מוזמנים תושבי ראשון לציון להשתתף בתערוכת ענק שתציג אלפי פורטרטים, חדשים וישנים של תושבי העיר. התמונות יאספו צוות הפסטיבל וכל תמונה שתשלח תוצג. התערוכה נותנת הזדמנות לתושבי העיר להיות שותפים למעשה אומנותי וייחודי של יצירת פרופיל אישי,  קהילתי ועירוני מרתק וייחודי.

כל אחד מתושבי ראשון לציון רשאי להשתתף ובתנאי שאין לו בעיה שתמונתו תוצג בפסטיבל. לשם כך יש להעביר תמונות פורטרט, תמונות פנים או פנים וגוף שלכם או של מי מבני משפחתך, חבריך, שכניך או כל אדם אחר שצילמת ושאין לו בעיה שתמונתו תוצג בפסטיבל. אין מגבלה על כמות התמונות שניתן לשלוח אלינו רק זכרו שתמונות שתשלחו לא יחזרו אליכם, כך שמומלץ לשלוח עותקים. אגב-  כל גודל תמונה יתקבל בברכה ובכל איכות שמייצר הסמארט פון, המצלמה שלך או הסורק. את הקבצים הדיגיטליים יש לשלוח לכתובת: https://photofest2014.wufoo.eu/forms/-/  עד העשירי במרץ. וזה לא הכל, בעמודי הפייסבוק של העירייה, של פסטיבל הצילום הבינלאומי ובאתר האינטרנט העירוני, יתפרסמו מועדים בהן תפעלנה עמדות צילום בהן ניתן יהיה להצטלם בעמדות הללו וגם לצלם. את העמדות יפעילו צלמים מתנדבים שברובם הם תושבי ראשון לציון.

בנוסף, תפעלנה עמדות צילום במועדים שיפורסמו בעמודיי הפיסבוק של פסטיבל הצילום הבינ"ל, עמוד הפייסבוק של העירייה ובאינטרנט העירוני. ניתן יהיה להצטלם בעמדות הללו וגם לצלם. את העמדות יפעילו צלמים מתנדבים שברובם הם תושבי ראשון לציון.


התמונות שלכם כבר בשלטי חוצות

במסגרת קמפיין לקידום התערוכה, פרסמה העירייה על שלטי חוצות ברחבי העיר תמונות אישיות של תושבי העיר שנלקחו מתוך עמודי הפייסבוק של החברים בעמוד הפייסבוק העירוני, יחד עם ברכה אישית. למשל מאיה שחגגה יום הולדת לבתה זכתה לשלט חוצות המברך אותה ליום החגיגי ואיתי שהעלה תמונה שלו גולש סקי, קיבל פרגון על הפוזה בתמונה. אם גם אתם רוצים להשתתף, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הפייסבוק העירוני- "עיריית ראשון לציון" וליצור קשר.

הפסטיבל מזמין אליו צלמים מקצועיים וחובבנים כאחד, אוהבי אמנות הצילום, וכמובן את הקהל הרחב.  בהתבסס על נתוני הפסטיבל הקודם, שהתקיים לפני שנתיים בנמל יפו מעריכים המארגנים כי מספר המבקרים באירועי הפסטיבל יגיע ל-30 אלף איש.

 

כרטיס יחיד- 35 ₪

כרטיס משפחתי- זוג+ 2 ילדים – 80₪

לרכישת כרטיסים- "איוונטים" http://www.eventim.co.il/ או בטלפון *9066.

לאתר הפסטיבל:  http://www.photographyfestival.co.il/festival2/%D7%97%D7%96%D7%95%D7%9F/968,969

 

בתמונה: שלט חוצות בעיר שמפרגן לגולשת- צילום עידן גרוס


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה